שם | |
סיסמא |
🔻 | 🔺6 תגובות פורסמו: |
ואיך בדיוק אדע מה לשאול ומה לא לשאול מיפה לי לדעת שלא הולך לו טוב בעבודה אם הוא לא סיפר לי מה אני אמור לקרוא מחשבות?!
וכמובן שאם לנתח את הסיטואציות האלו עם אדם שמבין אז אתה אליעד הראשון.
מנסיון.
וזה לא מחוייב שמי ששונא את הנאמר שונא גם את האומר.
בהחלט מאמר מרתק.
ויש גם את ההיפך, כמו בדוגמת הסיפור על חברת השמירה שגורמת נזקים לאתר הבניה על מנת לגרום לקבלן לרכוש את שירותי חברת השמירה.
דוגמאות להמחשה:
יש אנשים מטומטמים שאתה פוגש ונניח שבחמש דקות הראשונות לפגישה הם יכנו אותך בשם גנאי כמו למשל:
חולה נפש או מפגר, כדי להקטין אותך.
ואחר כך עוד יעבירו עליך ביקורת
ויעוצו לך לא לדבר על עצמך לא יפה.
או למשל אנשים מטומטמים שיזכירו לך טראומה שעברת וישתמשו בך כשפן נסיונות לאינטרסים שלהם.
ולאחר מכן יבקרו ויאשימו אותך שיש לך אנרגיות שליליות ושאתה גורם להם להרגיש רע.
אנשים חסרי רגישות שכאלה, בדרך כלל מאוד רגישים בכל הקשור לתחושת הרע שאנשים אחרים מעבירים להם.
וצריך להיזהר מהם.
כי אדם שלא מודע ושחי בערפל ואינו ער למה שהצד השני מייצר עוד עלול להאמין שהוא אחראי לרע שנוצר.
אז.. שלא יעבדו עליכם)
כתבת יפה. נהניתי לקרוא את מאמרך
זה מה שאני הבנתי עד כה:
אם תחושת הטוב של הבנאדם תלויה בדבר שיאמרו לו או שלא יאמרו לו אז הוא בבעיה.
מי שמרוכז לא מתבלבל מכל טיפש או חכם שאמר דבר שהוא לא אהב לשמוע.
לחשוב שכל דבר שיאמרו לי יכול לנדנד אותי בין טוב לרע, נשמע כמו גהינום.
ושיחה נהדרת מתרחשת כאשר אנשים לא נשרטים ממה שהשני טוען וגם בזה מוצאים משהו טוב או מנתבים את זה למקום טוב אחר אם בא להם.