אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פרסום שלילי ✔אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
חשיבה חיובית, אופטימיות, מחשבות חיוביות, לחשוב חיובי, חצי הכוס המלאה, פרסום שלילי, חצי הכוס המלאה בפסיכולוגיה החיובית, מאמן עסקי, חשיבה חיוביות שימחה, רשימת תכונות אופי חיוביות, חשיבה אופטימית כדרך חיים, החשיבה השלילית, ממה נובעת סקרנות שלילית, מנטרות חיוביות, חשיבה חיובית ומשיכת שפע, חרדות ומחשבות שליליות, תכונות שליליות, מחשבות שליליות, רק מחשבות חיוביות, החשיבה הפסימית, איך לא לחשוב פסימי, חצי הכוס הריקה, הצהרות חיוביות, איך לייצר אושר עם חשיבה חיובית, חיוביות, חצי הכוס המלאה, אופטימיות, איך שומרים על אופטימיות, תכונות אישיות שליליות, תכונות אישיות שלילית, למה אופטימיות משפיעה על לחץ, מחשבות חיוביות כדי להרגיש טוב, חשיבה פסימית ודמיון מודרך, לצאת מהדמיונות שליליים, משוב חיובי, מחשבות פסימיות, החשיבה החיובית, דמיון חיובי, לחץ וחשיבה חיובית, ייעוץ אישי, חשיבה חיובית, פילוסופיה שלילית,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית, חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן, אין דבר כזה פרסום שלילי, אין דבר כזה פרסום רע, הכנת חומרי שיווק, שיטות שיווק באינטרנט
וכאן נסביר, מה עדיף יותר, פרסום ממומן או פרסום אורגני? והאם עדיף לך ליצור משפך שיווקי אורגני או משפך שיווקי ממומן? ונסביר על טעויות של מנטורים לשיווק דיגיטלי ועל מהם 3 השיקולים שצריכים לקחת בחשבון, כאשר עושים השוואה בין פרסום ממומן לבין פרסום אורגני? ומהו השיקול האחד והיחיד החשוב ביותר שצריכים לקחת בחשבון, כאשר שוקלים באיזה ערוץ פרסום לפרסם, האם בתשלום או בצורה אורגנית?

אז ברמת העיקרון, אפשרי לחלק את הדרך להגיע ללקוחות חדשים, ל 2 סוגים של ערוצי פרסום אפשריים:

1 - באמצעות פרסום ממומן בתשלום, דהיינו, שאתה מפרסם בתשלום לדוגמה ברשתות חברתיות, כגון פייסבוק / אינסטגרם / טיקטוק / גוגל וכיו"ב, את העסק שלך וככה אתה מקבל חשיפה של העסק שלך, ללקוחות חדשים שיכולים להפוך להיות לקוחות שלך.

2 - באמצעות פרסום אורגני / פרסום טבעי - דהיינו, שאתה מפרסם בחינם ברשתות החברתיות או בכל מקום אחר באינטרנט, תכנים שקשורים לעסק שלך, כגון סרטונים שיווקיים / מאמרים מקצועיים וכיו"ב, כל מיני תכנים שיווקיים מסוגים שונים. ואת כל התכנים האלו אתה מפרסם בחינם ללא שום עלות כלשהי על הפרסום. וככה אתה יוצר משפך שיווקי בחינם, שדרכו מגיעים אליך לקוחות פוטנציאלים שעשויים להיות לקוחות של העסק שלך.

והשאלה היא, מה עדיף? האם עדיף לעשות שיווק ממומן בתשלום? האם עדיף לעשות שיווק אורגני בחינם? מה האמת של הסיפור?

אז קודם כל נראה מה בטוח נכון? בטוח נכון שאתה רוצה לעשות כסף. וכדי לעשות כסף, צריך שההכנסות שלך יהיו גדולות מההוצאות שלך.

ולכן צריכים לקחת בחשבון, את העלות של הפרסום הממומן ואת העלות של הפרסום האורגני. כאשר בפרסום ממומן יש את העלות הבסיסית של הכנת הפרסומת עצמה, ואת העלות המרכזית של רכישת שטחי הפרסום באינטרנט וכולי. לעומת זאת, בפרסום אורגני, יש אפשרות של עלות יותר גדולה של הכנת חומרי שיווק מקצועיים, אבל העלות להפיץ את התכנים, בעיקרון היא בחינם. כי אתה לא משלם על זה כסף אלא אתה עושה שיווק ויראלי עם תוכן ויראלי / תוכן שמפיץ את עצמו.

אז בשיקול של העלות של הפרסום האורגני לבין העלות של פרסום ממומן, כל אחד יעשה את החישוב לעצמו, של עלות הפרסום בטווח הקצר, ושל עלות הפרסום בטווח הארוך וכולי.

דבר נוסף שצריכים לקחת בחשבון, זה את המהירות שבה אתה יכול להגיע ללקוחות חדשים. בדרך כלל, לקבל חשיפה להמון לקוחות פוטנציאלים חדשים, זה אפשרי כמעט בין רגע, בפרסום ממומן בתשלום, שפשוט צריכים לשלם כסף למפרסם שיפרסם אותך מעכשיו לעכשיו למי שאתה רוצה, ביחס לפרסום אורגני שבו כנראה שייקח יותר זמן עד שתוכל לקבל חשיפה טבעית / חשיפה אורגנית, לכמות רצינית של לקוחות. ולכן, גם המהירות שאתה צריך להגיע ללקוחות, גם היא שיקול שצריכים לקחת בחשבון בפרט אם אתה צריך להגיע ללקוחות במהירות וכולי.

ולכן לכאורה נראה, שלפחות בטווח הרחוק, עדיף פרסום אורגני יותר מאשר פרסום ממומן בתשלום. אבל האם זאת כל האמת?

ומנטורים לשיווק ויועצי שיווק, שמלמדים את האדם לפרסם תכנים שיווקיים ולקדם את העסק באמצעות רשתות חברתיות וכיו"ב, ידחפו את האדם לעשות פרסום אורגני. כי ככה הם מקבלים פרנסה, במקום לדחוף את האדם, לפרסם בתשלום פרסום ממומן ברשתות חברתיות וכיו"ב. אבל מה האמת? מה באמת עדיף?

והאמת היא, שיש שיקול אחד שהוא השיקול הכי חשוב, שצריכים לקחת אותו בחשבון ושהוא זה שישפיע על איזה סוג פרסום עדיף לך. והוא השיקול של מהי האיכות של הלקוחות הפוטנציאלים שנחשפים אליך. דהיינו, שצריך לעשות הפרדה בין השיקול של כמה עולה לעשות פרסום ממומן ביחס לכמה עולה לעשות פרסום אורגני וצריכים לעשות הפרדה בין השיקול של תוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק אורגני ביחס לתוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק ממומן, לבין השיקול החשוב ביותר והוא, האיכות של הלידים שאתה תקבל בשני ערוצי הפרסום האלו.

ואני אסביר: יש אנשים שעושים פרסום אורגני, בחינם, ללא תשלום, ומגיעים מהיום למחר, לכמות עצומה של חשיפה אורגנית והם מקבלים מהיום למחר, המון עוקבים חדשים וכולי, אנשים אמיתיים שמתעניינים במה שיש להם לומר ושרוצים לעקוב אחריהם ואחרי מה שיש להם לומר. אבל וכאן מגיע האבל הגדול, צריך לעשות הפרדה דרמטית, בין כמות העוקבים שיש לך ובין כמות החשיפות שאתה מקבל, לבין כמות הלקוחות הפוטנציאלים האמיתיים שמסתתרים בתוך כל העוקבים שלך.

ולפעמים יש הבדל של שמים וארץ, בין כמות העוקבים שלך, לבין כמות הלקוחות הפוטנציאלים האיכותיים שנמצאים בין כל העוקבים שלך.

ולכן לפעמים, הרבה יותר נכון יהיה דווקא לעשות פרסום ממומן בתשלום, שאולי יודע לחשוף את העסק שלך ללקוחות הפוטנציאליים הנכונים שלך, יותר מאשר לעשות פרסום אורגני בחינם, שאומנם יביא לך המון חשיפות בחינם, אבל אתה עשוי למצוא את עצמך, בלי לקוחות משלמים, בין כל הכמות העצומה של העוקבים שיש לך באינטרנט.

ואחד הכשלים הלוגיים שיש אצל אנשים שעושים פרסום אורגני, הולך כך: כדי לעשות כסף, צריך למכור. וכדי למכור צריך חשיפה ללקוחות. ופרסום אורגני הוא בחינם והוא מביא לך המון חשיפות שבתוכם אולי נמצאים לקוחות שלך. ולכן מכך נסיק, שעדיף לך לעשות פרסום אורגני. אבל זאת לא כל האמת. כי השאלה היא, מהי האיכות של העוקבים שלך, ומהו יחס ההמרה, בין כמות העוקבים שלך לבין הלקוחות המשלמים שלך שאתה רוצה שהם יהיו הלקוחות שלך.

ובכל הבאלגן שיש אצל המנטורים לשיווק, יש את הטעות של לעשות שיווק פרובוקטיבי באמצעות פרובוקציה שיווקית בגלל המחשבה שאומרת שאין דבר כזה פרסום שלילי ושאין דבר כזה פרסום רע. והמחשבה הזאת גורמת לאנשים להפיץ כל מיני סרטונים פרובוקטיביים ותכנים שיווקיים פרובוקטיביים, שאכן מקבלים המון חשיפה אורגנית טבעית, ושאפילו גורמים להמון אנשים לעקוב אחרי אותם מפרסמים של אותם תכנים שיווקיים פרובוקטיביים, אבל הבעיה היא, שהחשיפות האלו והתכנים האלו, לא באמת מביאים לקוחות משלמים שאתה רוצה שיהיו לקוחות שלך.

והאמירה שאומרת שאין כזה דבר פרסום רע ושאין כזה דבר פרסום שלילי, היא אולי נכונה במקרים מסוימים, אבל ברמת העיקרון, צריך לעשות הפרדה דרמטית, בין כמה עוקבים וכמה חשיפה תביא לך החשיפה השלילית והשיווק הפרובוקטיבי שאתה עושה, לבין כמה לקוחות משלמים, לקוחות טובים, אתה תקבל מתוך כל העוקבים שיעקבו אחריך.

ולכן יש המון מומחים לשיווק באינטרנט שיש להם המון עוקבים ושיש להם המון סרטונים שיווקיים פרובוקטיביים כאלו ואחרים, אבל שאין להם פרנסה ושאין להם לקוחות משלמים. כי הלקוחות שאולי ישלמו לך, הם לא בהכרח נמצאים בין כל הערב רב של האנשים שעוקבים אחרי השטויות שאתה מפרסם באינטרנט.

ולכן יהיה נכון לומר, ששיווק אורגני שיווק טבעי, בטווח הארוך הוא כנראה יהיה עדיף על שיווק ממומן שיווק בתשלום, אבל זה רק בתנאי שעושים נכון את השיווק האורגני. דהיינו, שחומרי השיווק האורגני שאתה מפרסם, באמת אוספים סביבך לקוחות שבאמת יכולים להפוך להיות לקוחות שלך.

וזה בעיקר בגלל שאתה מפרסם תכנים, שיגרמו לאנשים שאתה רוצה שיהיה לקוחות שלך, להיות לקוחות שלך ולא בגלל בלבולי מוח כאלו ואחרים.

ואני אוסיף, כמו שכבר הסברתי השקעה בשיווק, חשובה יותר מאשר השקעה במכירות. ואפשרי למכור בלי איש מכירות אם עושים שיווק נכון. ומצד האמת, חומרי שיווק נכונים, הם חומרי שיווק שמחליפים תהליכי מכירה. אבל זה עוד עניין שלם, של איך להכין חומרי שיווק בצורה נכונה.

ולכן אני אומר, שאם אתה תכין חומרי שיווק בצורה נכונה, דהיינו, תכין את חומרי השיווק הנכונים כמו שהסברתי, ותפיץ אותם בצורה נכונה בפרסום אורגני, אז באמת שיווק אורגני שכזה, כנראה יהיה יותר יעיל מפרסום ממומן לפחות בטווח הרחוק. לפחות משיקולי עלויות. כי שיווק נכון, חוסך עלויות מכירה. ולאורך זמן, שיווק אורגני, הוא בחינם, ביחס לפרסום ממומן.

אבל חייב לזכור, שאם אתה לא תכין חומרי שיווק טובים, שיאספו סביבך לקוחות טובים לקוחות רלוונטיים לקוחות משלמים, הרי שאתה עוד עשוי לגרום לעצמך לנזק, פרסום שלילי, מוניטין שלילי, חשיפה שלילית, פרסום רע ועוד נזקים נוספים.

לסיכום: כאשר אתה רוצה לבחון ערוץ פרסום, האם לעשות פרסום ממומן או לעשות פרסום אורגני, תנסה להבין היכן בסוף יהיו לך יותר רווחים מלקוחות משלמים, שזה כמובן תלוי גם בעלות הפרסום אבל גם באיכות הלידים שתקבל, ולא רק למדוד את הדברים ביחס לעלות הפרסום ולכמות החשיפות, שהיא אולי מביאה חשיפות זבל שיחס ההמרה שלהם ללקוחות משלמים, הוא גרוע ביותר.

ולכן יהיה נכון לומר, שקריטי ביותר לדעת ולהבין מהם חומרי השיווק שכדאי לך לפרסם כדי להביא את הלקוחות שאתה רוצה ולא סתם להביא חשיפות זבל ובהתאם לזה לדעת ולהבין האם ואיך יהיה נכון לפרסם אותם וכולי.
איך לפתח שיחה נעימה? איך לא להרוס שיחה? איך לנהל שיחה נכון? איזה נושאי שיחה לבחור? איך להימנע משאלות בעייתיות? איזה שאלות לא לשאול? איך לדעת מה לשאול? טיפים למערכות יחסים, איך מפתחים שיחה? שיחה טובה, שיחה מוצלחת, שיחה זורמת, ביקורת שלילית
...שזה בגלל שהוא הרגיש לא נעים בשיחה. גם אם אתה מהצד שלך לא אמרת שום דבר רע ולא העברת שום ביקורת שלילית כלשהי. אך עדיין הבן אדם השני לא אהב את נושאי השיחה שהעלית, כי הם גרמו לו להרגיש לא בנוח. וכמובן שאין צורך להזכיר את אותם חכמים, שלא רק שהם מעלים נושאי שיחה בעייתיים, אלא שבמקביל הם גם מעבירים ביקורת ומחלקים את העצות שלהם, למי שלא ביקש מהם לקבל עצות. וכך לא רק שהם דיברו על נושא שהבן אדם השני הרגיש ממנו רע, אלא שהם מוסיפים שמן למדורה ומעבירים עוד ביקורת על הבן אדם השני, בצורה חסרת רגישות ובצורה בוטה...
תקשורת בין אישית, איך לפרש לחיובי? איך לשתול מחשבות שליליות? איך לא לריב סתם? איך להימנע ממריבה? עובדות ופירושים, איך להחליש מריבה? איך לגרום לשלום? איך לא לשתול מחשבות שליליות?
תקשורת בין אישית, איך לפרש לחיובי? איך לשתול מחשבות שליליות? איך לא לריב סתם? איך להימנע ממריבה? עובדות ופירושים, איך להחליש מריבה? איך לגרום לשלום? איך לא לשתול מחשבות שליליות?
...שותל במוחו של האדם השני את האפשרות שהמניע שלו היה חיובי. כך, גם אם הוא עצמו היה בספק לגבי המניע האמיתי שלו, התגובה החיובית שלך מסייעת לו לאמץ דווקא את הפירוש החיובי. איך להימנע מלשתול מחשבות שליליות אצל אחרים? אליעד כהן מסביר שהתגובה שלך היא שקובעת איזה מחשבות יישתלו במוחו של הצד השני. אם תגיב בצורה שלילית - למשל תשאל בכעס למה לא סיפרת לי? לא אכפת לך ממני? - אתה מעלה אצלו את האפשרות לחשוב שזו באמת הייתה הסיבה שלו, וכך אתה עלול לחזק דווקא את הצד השלילי. במילים אחרות, אם תגיב בכעס, אתה עלול לגרום...
מניפולציות של המוח, איך המוח עובד עליך? האם משהו עושה לי טוב? למה אני רוצה משהו? האם משהו באמת טוב לי? האם משהו באמת רע לי? למה אני רוצה אותה? למה אני רוצה לעשן? למה אני נהנה ממשהו? אני חושב משמע אני קיים, נטל ההוכחה
מניפולציות של המוח, איך המוח עובד עליך? האם משהו עושה לי טוב? למה אני רוצה משהו? האם משהו באמת טוב לי? האם משהו באמת רע לי? למה אני רוצה אותה? למה אני רוצה לעשן? למה אני נהנה ממשהו? אני חושב משמע אני קיים, נטל ההוכחה
...האמין שהיא תעזור לו ולכן הרגיש טוב יותר. כך, התחושה של השיפור אינה מהווה הוכחה חד - משמעית שהתרופה באמת יעילה, אלא רק שהאדם האמין בכך. האם עישון באמת עושה טוב? אליעד משתמש גם בדוגמה של עישון. המוח אומר לנו: תעשן ותרגיש טוב יותר, ואחרי שאדם מעשן ומרגיש טוב, הוא משוכנע שהעישון הוא שעשה לו טוב. אך אליעד כהן מדגיש שהרגשת הטוב מהעישון אינה הוכחה שהעישון עצמו טוב לאדם. זה רק מוכיח שהאדם חשב שהעישון עושה טוב. האדם מראש האמין שהוא רוצה לעשן, ולכן הרגיש טוב אחרי העישון. כיצד פועלת המניפולציה של אני חושב...
תודה, למה לא להודות על מה שיש? למה לא להודות על הטוב? האם להכיר תודה? מה רע בהכרת תודה? בלי תודה, בלי סליחה, בלי בבקשה, אין יותר טוב מרע, למה לא להגיד תודה על מה שיש? האם להודות על מה שיש? בלי תלונות, מודה אני לפניך, חשיבה חיובית
תודה, למה לא להודות על מה שיש? למה לא להודות על הטוב? האם להכיר תודה? מה רע בהכרת תודה? בלי תודה, בלי סליחה, בלי בבקשה, אין יותר טוב מרע, למה לא להגיד תודה על מה שיש? האם להודות על מה שיש? בלי תלונות, מודה אני לפניך, חשיבה חיובית
...למצב של חולי או סבל בעבר או אצל אחרים. כך, לפי טענה זו, התודה מתעצמת כי האדם חושב על כמה רע היה יכול להיות לו, ומכך הוא נהנה יותר ממה שיש לו כעת. איך הכרת תודה יכולה להפוך את החיים לטובים יותר? לפי ההיגיון הראשון, להכיר תודה פירושו להדגיש לעצמך את הדברים הטובים שקורים לך בחיים. אליעד מסביר שטוב ורע נמדדים על פי מילוי הרצונות שלנו. כשאנחנו רוצים משהו והוא מתממש - טוב לנו, ואם הרצון אינו מתממש - רע לנו. כשאנחנו מתמקדים בדברים הטובים שקורים לנו ומודים עליהם, אנחנו מגבירים את תחושת מילוי הרצון, וכך...
מתבייש לרקוד ליד אנשים, אימון אישי לביטחון עצמי, חסימה רגשית, דימוי עצמי, חסם רגשי, הערכה עצמית, פחד מכישלון, ביישנות, חיזוק הביטחון העצמי, העלאת הביטחון העצמי - חלק 1
מתבייש לרקוד ליד אנשים, אימון אישי לביטחון עצמי, חסימה רגשית, דימוי עצמי, חסם רגשי, הערכה עצמית, פחד מכישלון, ביישנות, חיזוק הביטחון העצמי, העלאת הביטחון העצמי - חלק 1
...באופן מוחלט מהפחד. אדם שבאמת מקבל את עצמו ואוהב את עצמו גם כשהוא מפסידן או טיפש, לא ירגיש עוד צורך להסתיר את רגשותיו ולא יפחד לחשוף אותם, למשל באמצעות ריקוד. הפתרון הראשון הוא זמני בלבד, כי אם האדם ימשיך לחשוב שהמציאות חייבת להיתפס בצורה מסוימת, הוא ימשיך לפחד בכל פעם שהדברים לא יסתדרו לפי הציפיות שלו. איך אפשר לראות את החיסרון כהצלחה? אליעד מבהיר שהמחשבה שאדם הוא מפסידן או לא מוצלח היא תמיד מחשבה יחסית ולא מוחלטת. הוא נותן דוגמה לכך שאדם שהקים עסק ונכשל יכול להיתפס כמפסידן מול אדם אחר שהצליח. אך...
להפוך חיסרון ליתרון, למצוא את הטוב שברע, להפוך יתרון לחיסרון, ליהנות מכל דבר, חצי הכוס המלאה, חצי הכוס הריקה, משמעות הכסף - חלק 2
להפוך חיסרון ליתרון, למצוא את הטוב שברע, להפוך יתרון לחיסרון, ליהנות מכל דבר, חצי הכוס המלאה, חצי הכוס הריקה, משמעות הכסף - חלק 2
...מצב תהיה אוטומטית וטבעית. מדוע אנשים מתקשים להפוך חיסרון ליתרון? אליעד טוען שהסיבה שאנשים מתקשים לבצע את השיטה הזו בפועל היא כי בתוכם קיימות אמונות עמוקות שהם לא מוכנים לערער עליהן. למשל, האמונה שהמציאות אמורה להיות טובה, או שאלוהים הוא טוב, או שחייבת להיות סיבה לכל דבר שקורה, או שכולם צריכים לאהוב אותם. כל עוד לאדם יש אמונה כזו, הוא לא באמת יכול להפוך כל חיסרון ליתרון, כי הוא עדיין נאחז בעמדה בסיסית שהמציאות צריכה להיות בצורה מסוימת. לכן, הדרך להצליח בשיטה הזו היא לערער על כל האמונות העמוקות הללו...
לסלוח, למה כדאי לסלוח? מה ההבדל בין לסלוח לבין לשכוח? האם כדאי לסלוח למי שעשה לך רע? האם כדאי לסלוח למי שפגע בך? האם לסלוח למי שהשפיל אותך? לסלוח אבל לא לשכוח, האם לסלוח או לזכור? זיכרון שלילי, לשכוח טראומה, למחוק טראומה
לסלוח, למה כדאי לסלוח? מה ההבדל בין לסלוח לבין לשכוח? האם כדאי לסלוח למי שעשה לך רע? האם כדאי לסלוח למי שפגע בך? האם לסלוח למי שהשפיל אותך? לסלוח אבל לא לשכוח, האם לסלוח או לזכור? זיכרון שלילי, לשכוח טראומה, למחוק טראומה
...לשכוח טראומה, למחוק טראומה למה כדאי לסלוח למי שעשה לך רע? אליעד כהן מסביר שהסיבה המרכזית שבגללה כדאי לסלוח למישהו שפגע בך או שעשה לך רע, היא כדי לא לגרום לעצמך סבל מתמשך. לדוגמה, כאשר אדם מכה אותך, הפגיעה היא רגעית, אבל כאשר אתה שומר טינה וכועס עליו לאורך זמן, אתה למעשה יוצר ומתחזק זיכרון שלילי בראש שלך. לפי אליעד, כשאדם זוכר באופן חוזר ונשנה את הדבר הרע שנעשה לו, הוא גורם לעצמו יותר סבל מאשר האירוע עצמו. אליעד נותן דוגמה דרמטית במיוחד על אונס, כדי להמחיש את הרעיון בצורה חזקה וברורה. אם אדם עבר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית, חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן, אין דבר כזה פרסום שלילי, אין דבר כזה פרסום רע, הכנת חומרי שיווק, שיטות שיווק באינטרנט
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
חשיבה חיובית וחיים טובים - הספר על: פרסום שלילי, חשיבה נכונה, חשיבה טובה, חשיבה חיובית, לחשוב חיובי, מחשבות חיוביות, איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך ועוד...

מחשבות חיוביות ושקט נפשי אמיתי - הספר על: חשיבה טובה, פרסום שלילי, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מחשבות חיוביות, האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להתגבר על הנאה מיידית הפקת הנאה מינית מכאב סיבות להנאה מסקס איך ליהנות מתחושות? תראה חיובי הנאה מסקס מה רע במשפטים חיוביים? הנאה יוצרת סבל תגובות שליליות באינטרנט איך לא לתת דוגמה שלילית? מה רע במנטרות חיוביות? ליהנות מאכילה ביקורות חיוביות של לקוחות בגוגל דמיון מודרך שלילי לפרש לחיובי ערך עצמי חיובי ביקורת שלילית באינטרנט להתמודד עם מוניטין שלילי בפייסבוק לצאת ממחשבות שליליות איך ליהנות מהעבודה? לגרום למישהו לא ליהנות ליהנות מהחיים כמשחק לנהל שיחה חיובית ליהנות ממה שיש הערכה עצמית חיובית להתגבר על מחשבות שליליות איך ליהנות מהסבל? סיבות להנאה ממין איך נוצרת הנאה מסקס? מה יוצר הנאה? להתגבר על רצון להנאה מגזים בפירושים השליליים רגש שלילי נקודות חיוביות להיגרר למחשבות שליליות יצירת אוירה שלילית ליהנות לתת לגרום לילד ליהנות כתבות חיוביות בגוגל לענות ללקוח תשובה שלילית חצי הכוס הריקה הסרת פרסום שלילי ליהנות מחוסר הנאה על חשבון העתיד ליהנות מהדרך אל המטרה הנאה מינית איך חושבים חיובי? לגרום למישהו ליהנות ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק ליהנות בחיים להתמודד עם מיתוג שלילי באינטרנט סרטי סקס יוצרים הנאה מינית הנאה זהה להנאה הרע שבטוב יצירת התניה שלילית איך לא לתת תשובה שלילית? ליהנות להרגיש רע הנאה גופנית איך נוצרת מחשבה שלילית? איך נוצרת הנאה מינית מסרטי סקס? ליהנות מסקס למה קל לחשוב שלילי? פסיכולוגיה חיובית אישיות שלילית הנאה של אושר איך לא לחשוב מחשבות שליליות? ליהנות למכור כתבות שליליות באינטרנט להרגיש הנאה רגש חיובי כתבות שליליות חוות דעת שליליות ליהנות כדי להיות מאושר חשיבה חיובית דומה המרדף אחרי ההנאה פירוש חיובי כתבות חיוביות בפייסבוק להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק איך להשיג הנאה? אני לא חיובי אנרגיה שלילית שורש ההנאה לחשוב שלילי הנאה פיזית ליהנות מתחושות התניה שלילית לבשר בשורה שלילית לנהל מוניטין שלילי בפייסבוק הנאה מוגדרת איך לשתול מחשבות שליליות? אין דבר כזה פרסום שלילי ליהנות מהסבל חשיבה שלילית הפקת הנאה מינית מהסבת כאב לזולת להתמודד עם ביקורת שלילית באינטרנט ביקורת בונה וחיובית ליהנות מעצם הנתינה הנאה פנימית ליהנות ממין משפטים חיובים עוד נושאים ...
האתר Positive-Thinking.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מחשבות חיוביות, מטפל לחשיבה חיובית, חשיבה חיובית בנושא פרסום שלילי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Positive-Thinking.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.3594 שניות - עכשיו 20_10_2025 השעה 18:30:13 - wesi27