אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה סבלנות של מורה רוחני, סבלנות בחיים, להתחדש, ליהנות ללמד, ליהנות להסביר, הסבלנות של אליעד כהן - פרומו ✔ מהי סבלנות של מורה רוחני וכיצד היא משפיעה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
חשיבה חיובית, אופטימיות, מחשבות חיוביות, לחשוב חיובי, חצי הכוס המלאה, שליליות, גישה פסימית, אנרגיות שליליות, לחץ וחשיבה חיובית, אימון לחשיבה חיובית, איך אני מסתכל בצורה חיובית, ייעוץ אישי, מחשבות חיוביות, מחשבות פסימיות, למה התודעה חושבת מחשבות שליליות, לחשוב אופטימי, חשיבה חיובית בעבודה והתקדמות, למה שקר הוא שלילי, יועץ אישי, האופטימי חושב חצי הכוס המלאה, איך להיות סבלנית לא ישר שלילית, איך גורמים למחשבות חיוביות, ממה נובעת סקרנות שלילית, חצי הכוס המלאה בפסיכולוגיה החיובית, איך הופכים מחשבה שלילית לחיובית, הצהרות חיוביות, רשימת תכונות אופי שליליות, חשיבה חיובית ומשיכת שפע, כיצד לא לחשוב פסימי, תכונות שליליות, פילוסופיה שלילית, דוגמה לחשיבה חיובית ושלילית, תחשוב טוב יהיה טוב, האם אופטימיות זה שיבוש במוח, טיפול אישי, איך שומרים על אופטימיות, בחירת תכונות שליליות לראיון עבודה, לחשוב חיובי בעבודה, שליליות פסימיות, חשיבה אופטימית ודמיון מודרך, חשיבה חיובית בקרב בני נוער,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
סבלנות של מורה רוחני, סבלנות בחיים, להתחדש, ליהנות ללמד, ליהנות להסביר, הסבלנות של אליעד כהן
מהי סבלנות של מורה רוחני וכיצד היא משפיעה על תהליך הלימוד?

סבלנות נחשבת לאחד הכלים המרכזיים שמורה רוחני נדרש לו על מנת להצליח להעביר את המסרים לתלמידיו. זו לא רק היכולת להקשיב ולהיות סבלני כלפי אחרים, אלא גם הבנת הקשיים הפנימיים שהאדם חווה במהלך הלימוד. אליעד כהן מסביר שכאשר תלמיד בא ללמוד או לשמוע רעיון חדש, לעיתים הוא נתקל בהתנגדויות פנימיות שעלולות להוביל לתסכול, בלבול או חוסר סבלנות. לכן, מורה רוחני חייב להיות סבלני גם כאשר התלמיד "לא מבין" או "מתעקש על עמדתו".

מדוע חשוב שהמורה ייהנה מההסבר שהוא נותן?

כאשר המורה מסביר רעיון מתוך תחושת חוסר סבלנות או מתוך תחושת חובה בלבד, הדבר משפיע על התלמיד בצורה שלילית. אם המורה נהנה מהתהליך של ההסבר, ואם הוא מוצא ערך בעצם החזרה על הרעיונות, התלמידים יכולים לקלוט את המסרים בצורה חיובית יותר. אליעד מדגיש כי יש חשיבות גדולה לכך שהמורה לא יראה בהסבר חובה, אלא כמשהו שמסב לו הנאה. כאשר יש הנאה בתהליך הלימוד, התלמיד מקבל גישה פתוחה יותר לרעיונות.

כיצד ניתן להתמודד עם תלמידים מקובעים בדעותיהם?

תלמידים שמגיעים עם דעות מוקדמות מתקשים לפעמים להיפתח לרעיונות חדשים. אליעד מציע להימנע מהגדרה של תלמיד כ"סגור מחשבתית" או "טועה", אלא להכיר ולהבין את ההיגיון הפנימי שמנחה את התלמיד. אם אדם מאמין שהמציאות חייבת להיות כפי שהוא תופס אותה, כל שינוי בתפיסתו עשוי להתקל בהתנגדות פנימית. המפתח, לדבריו, הוא להציג את הרעיונות החדשים מזווית שיכולה להתחבר להבנה שכבר יש לתלמיד.

מדוע אנשים מסוימים מסרבים להקשיב או להתעמק ברעיונות חדשים?

כאשר אדם מחזיק בעמדה מסוימת כל חייו, שינוי בתפיסה יכול להיות עבורו איום קיומי. אם הוא רגיל לראות את הקיר כלבן, כל שינוי בתפיסה יכול לגרום לו להרגיש שמערערים על יסודות חייו. אליעד מסביר שמורה רוחני צריך לקחת בחשבון את הקושי הזה ולדעת כיצד להוביל את התלמיד להבנה בצורה שלא תרגיש מאיימת.

כיצד ניתן להפוך כל דיון למעניין ולא לשקוע בשעמום?

שעמום בדיונים נובע לעיתים מחוסר התחדשות. כאשר המורה או התלמידים מרגישים שהם שומעים את אותו דבר שוב ושוב, הם עלולים לאבד עניין. הפתרון לשעמום הוא שינוי זווית ההסתכלות על הדברים. אליעד מציע לחפש בכל רגע את החידוש שבשיחה, גם אם מדובר ברעיון שהוזכר פעמים רבות, ניתן לבחון אותו מזווית חדשה או לשאול עליו שאלות שונות.

מה הקשר בין חיסרון ליתרון בתהליך הלימוד?

אליעד מסביר שללא חיסרון לא ניתן להגיע ליתרון. לדוגמה, חוסר הבנה של תלמיד מאפשר למורה לספק לו יתרון על ידי ההסבר. למעשה, עצם קיומו של תלמיד שאינו מבין מאפשר למורה להרגיש שהוא יכול להוסיף לו ידע. המעגל הזה, שבו אחד יוצר את החיסרון והשני מספק את היתרון, הופך את כל תהליך הלימוד למועיל לשני הצדדים.

כיצד הסבלנות משפיעה על תהליך השכנוע?

אם אדם רוצה לשכנע מישהו אחר, עליו להיות מוכן להשקיע מאמץ ולהיות סבלני. פעמים רבות אנשים מוותרים בטענה "הוא לא מבין אותי" או "הוא עקשן", אך אליעד מסביר שאין מצב שבו מישהו פשוט...
מהי סבלנות של מורה רוחני וכיצד היא משפיעה על תהליך הלימוד?

סבלנות היא אחד הכלים המרכזיים שמורה רוחני זקוק לו על מנת להצליח להעביר מסרים לתלמידים. מדובר לא רק ביכולת להקשיב ולתת לאחרים לדבר, אלא גם בהבנה עמוקה של הקושי שהתלמיד חווה במהלך הלימוד. אליעד מסביר שכאשר אדם בא ללמוד או לשמוע רעיון חדש, לעיתים הוא נתקל בהתנגדויות פנימיות שעלולות לעורר בו תסכול, בלבול או חוסר סבלנות. לכן, המורה חייב להיות סבלני גם כאשר נראה שהתלמיד "לא מבין" או "מתעקש על עמדתו".

מדוע חשוב שהמורה ייהנה מההסבר שהוא נותן?

כאשר אדם מסביר משהו מתוך חוסר סבלנות, או מתוך תחושת חובה בלבד, הדבר משפיע ישירות על התלמיד שמולו. אם המורה עצמו נהנה מהתהליך של ההסבר, ואם הוא מוצא ערך בעצם החזרה על הרעיונות שוב ושוב, הרי שהתלמידים יוכלו לקלוט את המסרים שלו בצורה חיובית יותר. אליעד מדגיש כי יש חשיבות גדולה לכך שהמורה לא יראה בהסבר כחובה אלא כמשהו שנותן לו עצמו סיפוק. כאשר יש הנאה בתהליך הלימוד, גם הצד השני - זה שלומד - מקבל גישה פתוחה יותר לרעיונות.

כיצד ניתן להתמודד עם תלמידים מקובעים בדעותיהם?

ישנם תלמידים שמגיעים עם דעות מוקדמות ומתקשים להיפתח לרעיונות חדשים. אליעד מסביר שחשוב להבין את ההיגיון הפנימי של האדם שמולך. במקום להגדיר אותו כ"סגור מחשבתית" או "טועה", יש להבין מה מוביל אותו לאחוז בעמדתו. למשל, אם מישהו מאמין שהמציאות חייבת להיות כפי שהוא תופס אותה, הרי שכל ניסיון לשנות את תפיסתו יתקל בהתנגדות פנימית. המפתח הוא לנסות להציג לו את הדברים מזווית שיכולה להתחבר להבנה שכבר יש לו.

מדוע אנשים מסוימים מסרבים להקשיב או להתעמק ברעיונות חדשים?

כאשר אדם מחזיק במשהו לאורך כל חייו, שינוי בתפיסה עלול להיות עבורו איום קיומי. אם הוא רגיל לראות את הקיר כלבן, וכל חייו נבנו על כך שהקיר הוא לבן, הרי שכל ניסיון להוכיח לו שהקיר שחור עשוי לגרום לו לחוש שמערערים על כל יסודות חייו. אליעד מסביר שמורה רוחני צריך לקחת זאת בחשבון ולדעת כיצד להוביל את התלמיד להבנה בצורה שתהיה נעימה ולא מאיימת.

כיצד ניתן להפוך כל דיון למעניין ולא לשקוע בשעמום?

אחד הגורמים העיקריים לשעמום בדיונים הוא חוסר התחדשות. כאשר המורה או הלומד מרגישים שהם שומעים את אותו דבר שוב ושוב, הם עלולים לאבד עניין. הפתרון לכך הוא לשנות את זווית ההסתכלות על הדברים ולחפש בכל רגע את החידוש שבשיחה. גם אם מדובר ברעיון שנדון פעמים רבות, ניתן לנסות לבחון אותו מזווית אחרת או לשאול עליו שאלות חדשות.

מה הקשר בין חיסרון ליתרון בתהליך הלימוד?

אליעד מסביר שללא חיסרון לא ניתן להגיע ליתרון. כאשר אדם חווה חיסרון - למשל, חוסר הבנה בנושא מסוים - הדבר עצמו מאפשר למורה לספק לו יתרון באמצעות ההסבר. למעשה, עצם קיומו של תלמיד שאינו מבין מאפשר למורה להרגיש שיש לו ידע שיכול להוסיף לאחרים. כך נוצר מעגל שבו אחד מייצר את החיסרון והשני מספק לו יתרון, ושניהם מרוויחים מהתהליך.

כיצד הסבלנות משפיעה על תהליך השכנוע?

כאשר אדם רוצה לשכנע מישהו אחר, עליו להיות מוכן להשקיע מאמץ. לעיתים, אנשים מוותרים מהר מדי בטענה ש"הוא לא מבין אותי", "הוא סתם עקשן" או "הוא דמגוג". אליעד מסביר שאין דבר כזה שמישהו...
חיפוש הארה רוחנית, להתעורר רוחנית, התעוררות רוחנית, שחרור מהסבל, איך להשתחרר מהסבל, מורים רוחניים, טוב לסבול, רע לסבול, ליהנות מהסבל, פרות קדושות, עבודת אלילים
חיפוש הארה רוחנית, להתעורר רוחנית, התעוררות רוחנית, שחרור מהסבל, איך להשתחרר מהסבל, מורים רוחניים, טוב לסבול, רע לסבול, ליהנות מהסבל, פרות קדושות, עבודת אלילים
...למה? מאפשרת לאדם לחדור עמוק יותר לתוך התודעה שלו ולגלות את השורש האמיתי של הרצון הזה. אליעד ממליץ על תרגול יומיומי: כל מחשבה או רצון שעולים בתודעה יש לבדוק באמצעות השאלה למה?. ככל שהאדם יתרגל יותר את השיטה הזאת, כך יוכל לחדור עמוק יותר אל השורש של המחשבות שלו ולהגיע להבנה אמיתית שתוביל אותו לחופש מהסבל. איך להתמודד עם מחשבות טורדניות או זיכרונות לא רצויים? אליעד משתמש בדוגמה מעשית כדי להמחיש את דרך ההתמודדות עם מחשבות מטרידות או זיכרונות לא רצויים (למשל, זיכרון של האקסית). לפי אליעד, האדם צריך לשאול...
נקמנות, התנצלות, בעיות של מורה רוחני, מי זה אליעד כהן? רבי נחמן מברסלב, מעל השכל האנושי, פגיעה באגו, אגו פגוע, השכל של אליעד כהן, נוקם ונוטר, אחדות שקרית, ערך עצמי, ביטחון עצמי
נקמנות, התנצלות, בעיות של מורה רוחני, מי זה אליעד כהן? רבי נחמן מברסלב, מעל השכל האנושי, פגיעה באגו, אגו פגוע, השכל של אליעד כהן, נוקם ונוטר, אחדות שקרית, ערך עצמי, ביטחון עצמי
...האגו הפגוע. כאשר האגו שלנו נפגע, אנחנו מרגישים צורך להחזיר את עצמנו למקום של כוח ושליטה. התנצלות מצד האחר עשויה להוות את הדרך להחזיר את השליטה הזו. הוא מוסיף, שהאגו כל כך חזק לעיתים, שזה גורם לנו להרגיש פגיעים מאוד, ומכאן נובעת תחושת הצורך בנקמה או ברצון להעניש את האחר על המעשה שנעשה. זהו תהליך נפשי שבו אנו מניחים שהתנצלות תשיב לנו את הערך העצמי. מה התהליך שמוביל לנקמה? ההרצאה נוגעת גם בתהליך המוביל לנקמה. אליעד מתאר את תחושת הצורך בנקמה כתחושה של חוסר שליטה, כשלמעשה, אם תהליך זה ימשך, הוא רק יפגע...
2 גישות טיפוליות, מהי שיטת EIP? טיפול מתוך שלמות, מצא את ההבדלים, השיטה של אליעד כהן, שיטת הטיפול של אליעד כהן, 2 גישות של מורים רוחניים, טיפולים לשינוי הזהות המינית, התאבדות של מטופל, איך לא לגרום למטופל להתאבד? איך לגרום למטופל לא להתאבד? סגנונות של טיפול, גישות של מנטורים לחיים, טיפול מתוך חיסרון, איך לאהוב את עצמך? שנאה עצמית בגלל טיפול, להשתנות מתוך אהבה, לעשות שינוי מתוך אהבה, להשתנות מתוך בחירה, להשתנות מתוך שלמות, טעויות של מורים רוחניים
...לעזור לאדם לשנות את המצב שלו. עד כאן הכל זהה. אבל בגישה הנפוצה, יש הסכמה עם האדם שיש לו בעיה, ושהוא צריך לפתור את הבעיה שלו, שהוא צריך להפסיק להיות עם רגישות יתר, צריך להפסיק את ההתמכרות לסקס, צריך להפסיק את החרדה החברתית שלו וכיוב. לעומת הגישה הנכונה, שהיא שיש הסכמה על כך שהאדם רוצה לשנות את מצבו ושלא טוב לו המצב שלו. אבל אין הסכמה על כך שבאמת יש כאן בעיה. ולמה? כי מצד האמת, הכל מושלם בכל מקרה תמיד. ועל האדם שלא רוצה שתהיה לו רגישות יתר, עליו לא להיות ברגישות יתר מעצם זה שיש לו רגישות יתר. ועל...
התחדשות, לידה מחדש, בריאת העולם, לברוא את העולם, הנאה מתמדת, להתחדש, התחלה חדשה, יציבות, שינויים
...ולהפסיק להשתעמם מהחיים? אנשים רבים חווים תחושה שהחיים חוזרים על עצמם שוב ושוב בצורה מונוטונית, ללא שום התחדשות אמיתית. התחושה הזו יוצרת שעמום, עייפות נפשית וחוסר משמעות. בשיחה, מוצגת דוגמה של אדם שטוען כי הוא כבר ראה הכל וחווה הכל: הוא אוכל כל יום, מתקלח כל יום, מצחצח שיניים כל יום, והוא שואל את עצמו לשם מה כל זה? מדוע להמשיך עם הפעולות החוזרות על עצמן אם בסוף אין בכך משמעות עמוקה? הדוגמה שהועלתה בשיחה היא של אדם שהגיע למצב של שעמום אפילו מדברים שאמורים לגרום להנאה, כמו נסיעה למקום חדש, למשל לברזיל...
התרגשות בחיים, להתרגש מדברים, ליצור ריגוש, להתחדש, התחדשות, ליצור הנאה
התרגשות בחיים, להתרגש מדברים, ליצור ריגוש, להתחדש, התחדשות, ליצור הנאה
...כדי לחדש את ההנאה? לדברי אליעד, גם בדרך המוכרת ביותר יש אינספור דברים חדשים. הוא ממליץ לאדם לתרגל התבוננות עמוקה בכל רגע בדרך - להסתכל על אנשים, על רכבים, על הנוף, על מזג האוויר, ולמצוא את החידוש והעניין בכל פרט קטן שטרם נבחן. כאשר אדם מתבונן באמת, הוא מגלה שכל רגע הוא ייחודי וחדש. זאת מכיוון שבמציאות מתרחשים כל הזמן דברים חדשים, גם אם האדם אינו מבחין בכך באופן מיידי. אליעד מדגיש כי הריגוש נובע מהחוויה של מילוי חיסרון והפיכת הלא מוכר למוכר. לכן, המפתח להתרגשות תמידית הוא למצוא כל הזמן נקודות קטנות...
לסבול בכיף, הסיפור של אליעד כהן, הסבל האנושי, איך לא לסבול, סבל בחיים, ליהנות מהסבל, להעלים את עצמך, סבל אין סופי, להגיע להארה רוחנית, אמת מוחלטת, בטוח במאה אחוז
לסבול בכיף, הסיפור של אליעד כהן, הסבל האנושי, איך לא לסבול, סבל בחיים, ליהנות מהסבל, להעלים את עצמך, סבל אין סופי, להגיע להארה רוחנית, אמת מוחלטת, בטוח במאה אחוז
...מהפחד שהכאב יחמיר בעתיד. אליעד מסביר שהפחד הזה קיים רק משום שהאדם אינו יכול לכבות את המנגנון של הרצון שלו. אם היה לו מנגנון כיבוי, לא היה סובל מפחד זה. אליעד מדגיש שהוא עצמו יכול לכבות את המנגנון הזה, אבל באופן מודע בוחר שלא לעשות זאת, וכך הוא חווה סבל תמידי, אך מתוך מודעות ובחירה. מהו הסבל הכי גדול שאדם יכול לחוות? לפי אליעד, הסבל הגדול ביותר הוא סבל אינסופי - סבל ללא סיבה חיצונית, סבל מעצם תחושת הקיום עצמו. הוא מסביר כי אנשים חושבים שהסבל שלהם נובע מחוסר בדברים מסוימים, אך בעומק העניין, סבל אמיתי...
מורים רוחניים, המזוכיזם של אלוהים, אחדות האחדות והנפרדות, חצי הכוס המלאה, חצי הכוס הריקה, הטוב שברע, למה יש טוב
מורים רוחניים, המזוכיזם של אלוהים, אחדות האחדות והנפרדות, חצי הכוס המלאה, חצי הכוס הריקה, הטוב שברע, למה יש טוב
...להעדיף משהו אחד על פני האחר כדי לפעול בעולם. אליעד מסביר שהפתרון הוא לא רק להבין שאין הבדל בין הדברים, אלא גם להיות מסוגל להבין ולנמק מדוע טוב ורע קיימים זה בזה - להבין לעומק איך הדברים שנתפסים כהפוכים (טוב ורע, בריאות וחולי, עונג וכאב) בעצם כוללים האחד את השני באופן מושלם. רק כאשר האדם מגיע להבנה כזו, הוא יכול לפעול בחופשיות בעולם מבלי להתנגש בין תפיסת האחדות לנפרדות. מהי המשמעות העמוקה של מזוכיזם אלוהי? אליעד משתמש בביטוי המזוכיזם של אלוהים כדי להסביר את הרעיון שאלוהים (המציאות, השלמות, האינסוף)...
מורה רוחני כאלוהים, בעיה של מורה רוחני, בעיה של אלוהים, גאווה בשלמות, ענווה בשלמות, טוב בשלמות, רע בשלמות, סבל בשלמות, הנאה בשלמות
מורה רוחני כאלוהים, בעיה של מורה רוחני, בעיה של אלוהים, גאווה בשלמות, ענווה בשלמות, טוב בשלמות, רע בשלמות, סבל בשלמות, הנאה בשלמות
...יוצר עולם של טוב ורע מושלמים? אליעד מתאר שאלוהים, במצב של שלמות, מחליט לצמצם את עצמו כדי ליצור עולם שבו יש רע וטוב. דווקא הצמצום הזה מאפשר לו לחוות אינספור סוגי שלמויות. הוא נותן דוגמה לכך שאלוהים מוכן להתפשר קצת, לאפשר רע מסוים, כדי שמתוך הרע תוכל להיווצר חוויה של טוב אינסופי ומגוון. לכן המציאות, על כל הצדדים שלה, בין אם הם נעימים או קשים, היא למעשה הדרך של אלוהים לחוות אינסוף שלמויות. למה המציאות היא הכי אכזרית והכי רחמנית בו - זמנית? המציאות היא הכי אכזרית כי היא יוצרת חוויות קשות ללא סיבה נראית...
השפעת הסביבה, סביבה חברתית, כתות, תלות במורה הרוחני, להיות אינדיבידואל, יהדות, סביבה טובה, סביבה רעה, סביבה תומכת, סביבה חיובית, סביבה שלילית
השפעת הסביבה, סביבה חברתית, כתות, תלות במורה הרוחני, להיות אינדיבידואל, יהדות, סביבה טובה, סביבה רעה, סביבה תומכת, סביבה חיובית, סביבה שלילית
...לך כלום, ולכן למרות שהסביבה נותנת לך תמיכה, היא גם פוגעת בך בכך שאתה לא מסוגל להתמודד לבד. כיצד אליעד מגדיר סביבה טובה באמת? אליעד טוען שסביבה טובה באמת זו סביבה שמאפשרת לך לצמוח ולהתפתח, אך גם מעודדת אותך להגיע למצב שבו אתה כבר לא תלוי בה. זוהי סביבה שמטרתה לעזור לך להיות עצמאי לחלוטין, כך שתוכל למצוא את כל מה שאתה מחפש בתוכך, גם בלי להיות תלוי במישהו או במשהו חיצוני. לדוגמה, אדם עצמאי אמיתי הוא כמו אלוהים שמתואר כישות שלא זקוקה לאיש סביבו כדי להרגיש שלם או מאושר. בניגוד לכך, בסביבות אחרות, כגון...
מיניות ורוחניות, יחסי מין, משיכה מינית, סקס, מיניות רוחנית, אימפוטנציה רוחנית, התנזרות מינית, אימפוטנטים רוחניים, אימפוטנטיות רוחנית, מורים רוחניים, רוחניות ומיניות, טנטרה, התנזרות ממין
...למצב של הארה רוחנית שבו הוא לא מבדל בין שום דבר, הוא לא יוכל להרגיש את המשיכה המינית כלפי גברים או נשים. הוא מציין שזו לא בעיה של הסבל או של הבדידות, אלא של אובדן החיבור הרגשי בין הפרטים השונים, ובייחוד בהקשר של מיניות. אדם שמגיע למצב שבו הוא לא מרגיש את ההבדל לא יוכל לחוות תשוקה מינית כלפי פרט אחר, והמצב הזה מוביל למה שהוא מכנה אימפוטנציה רוחנית. מהי מיניות רוחנית? מהם מאפייני מורים רוחניים? מהי אימפוטנציה רוחנית? כיצד הארה רוחנית משפיעה על מיניות? מהי תפיסת האחדות הרוחנית? האם אפשר להיות חופשי...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על סבלנות של מורה רוחני, סבלנות בחיים, להתחדש, ליהנות ללמד, ליהנות להסביר, הסבלנות של אליעד כהן
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
חשיבה חיובית וחיים טובים - הספר על: חשיבה טובה, מחשבות חיוביות, חשיבה נכונה, לחשוב חיובי, חשיבה חיובית, איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה ועוד...

מחשבות חיוביות ושקט נפשי אמיתי - הספר על: חשיבה טובה, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מחשבות חיוביות, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
ביקורת חיובית איך ליהנות בשלמות? לצאת ממחשבות שליליות חשיבה חיובית שלילית ליהנות מסקס בלי סקס ליהנות מאוכל להשיג את ההנאה תשובה שלילית ללקוח למה שמישהו יצור לעצמו זיכרון שלילי? מיתוג חיובי בגוגל לראות את החיובי להתמודד עם פרסום שלילי לא להיגרר למחשבות שליליות להפסיק חשיבה שלילית חיובית ושלילית מה גורם להנאה? לגרום למישהו ליהנות מינית חיוביים איך לעשות כסף וליהנות מהעבודה? איך לגרום לעובדים ליהנות בעבודה? למה מישהו חושב בצורה שלילית? חשיבה שלילית במכירות אנרגיה חיובית מחשבות חיוביות אנרגיה שלילית ליהנות מסקס עם אותו בן אדם לאורך זמן להיפטר ממחשבה שלילית הנאה מוחלטת חשיבה חיובית או חשיבה שלילית איך מישהו יוצר זיכרון שלילי? ליהנות מסקס ליהנות לעבוד דירוג שלילי אנשים שליליים תשובה שלילית איך להשיג את ההנאה? איך לשתול מחשבות שליליות? אפשרי ליהנות בלי לסבול רגשות חיוביים איך להתמודד עם מוניטין שלילי בגוגל? למה אני לא חיובי? אין פרסום שלילי איך להתמודד עם הסרת פרסום שלילי בגוגל? שלילית או חיובית טיפול בחשיבה חיובית ליהנות מתחושות רעות חשיבה חיובית שקרית תכונת אופי חיובית איך ליהנות בלימודים? עודף מוטיבציה שלילית להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט הנאה מינית להתמודד עם פרסום שלילי באינטרנט למה קל לחשוב שלילי? הנאה בפנטזיה הנאה מינית מכאב לשנות רגש שלילי חשיבה חיובית לא תמיד למה שמישהו יעשה לעצמו זיכרון שלילי? מחפש את הרע שבטוב סוד השקר של חשיבה חיובית לשכנע מישהו לא ליהנות להפסיק לחשוב שלילי לראות את הטוב שברע פרסום שלילי תחשוב חיובי יהיה חיובי איך ליהנות מכל דבר? ליהנות משופינג איך למצוא את הטוב שברע? הנאה בשלמות לחשוב בצורה שלילית להתמודד עם ביקורות שליליות בתקשורת להתמודד עם דירוג שלילי באינטרנט חברה שלילית הנאה אמיתית חרדה חיובית לחשוב מחשבות חיוביות התמודדות עם תגובות שליליות בגוגל ביקורות חיוביות של לקוחות בגוגל האם כדאי למחוק זיכרון שלילי? איך לראות את החיובי? ליהנות מסרטים חשיבה שלילית מה רע במנטרות חיוביות? הנאה זהה להנאה שלילי או חיובי ליהנות ממשחק החיים תכונות אופי חיוביות משפטים חיוביים דימוי עצמי חיובי איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? התמכרות לזוגיות שלילית ליהנות ביקורות חיוביות של לקוחות באינטרנט המרדף אחרי ההנאה תגובות שליליות בגוגל אנשים עם אנרגיה שלילית בדברים החיוביים יצירת התניה חיובית מה רע במשפטים חיוביים? עוד נושאים ...
האתר Positive-Thinking.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול אישי בחשיבה חיובית, חשיבה חיובית, מטפל לחשיבה חיובית ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Positive-Thinking.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1406 שניות - עכשיו 16_09_2025 השעה 13:25:29 - wesi27