אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
חשיבה חיובית, אופטימיות, מחשבות חיוביות, לחשוב חיובי, חצי הכוס המלאה, דימוי עצמי ואופטימיות, עקרונות הפסיכולוגיה החיובית, מחשבות חיוביות כדי להרגיש טוב, טיפים לדיבור חיובי, חשיבה חיובית ודמיון מודרך, שליליות פסימיות, אימון לחשיבה חיובית, האם פסיכולוגיה חיובית עובדת, חשיבה חיובית ומשיכת שפע, חשיבה שלילית, תכונות אישיות שליליות, טיפול בחרדה דרך חשיבה חיובית, טיפול אישי, האופטימי חושב חצי הכוס המלאה, פסיכולוגיה אופטימית, מחשבה פסימית, איך להיות אופטימי, גישה שלילית, כיצד לא לחשוב פסימי, דרך טיפול במחשבות שליליות, פסיכולוגיה שלילית, מאמן עסקי, עזות חיובית, חשיבה אופטימית ודמיון מודרך, מחשבה שלילית, מהו פידבק חיובי, מהי אופטימיות, מדריך רוחני חיובי, למה אופטימיות משפיעה על לחץ, איך לחשוב אופטימי, מטפל אישי, הדרכה אישית, תכונות אופי חיוביות ושליליות, חשיבה חיובית כדרך חיים, דמיון חיובי, מודעות עצמית,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:51יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
מהם הכלים ליצירת כימיה עם הלקוח במכירה?

יצירת כימיה טובה עם הלקוח היא לא רק עניין של אווירה חיובית. הרבה פעמים נלמד כי אווירה חיובית ונעימה היא הדרך הנכונה למכור. התפיסה הרווחת היא שכשלקוח נמצא במצב רוח טוב, הוא ייטה לרכוש את המוצר. עם זאת, יש להבין שהאמת הרבה יותר מורכבת.

האם תמיד כדאי לשמור על אווירה חיובית?

החשיבה הרווחת גורסת שכדי למכור ללקוח, חובה לשמור על אווירה חיובית במהלך כל השיחה. מדובר בטכניקת מכירה שבה שיחה עם הלקוח מתמקדת בנושאים חיוביים, במיוחד בשיחת חולין שיכולה להיות שיחה על נושא כללי, חיובי, נטול קונפליקטים. התיאוריה מאחורי הגישה הזו היא, שכאשר הלקוח מרגיש טוב ומחובר, הוא נוטה לרכוש יותר.

האם שיחה על נושאים שליליים עשויה להועיל?

כפי שנראה, לעיתים דווקא שיחה על נושא שלילי יכולה להועיל ולקדם את המכירה. למשל, אם הלקוח נמצא במצב רוח שלילי או חווה קושי כלשהו, שיחה על נושא שמעסיק אותו או שיחה על בעיה משותפת עשויה ליצור חיבור אמיתי ולהגביר את תחושת האמפתיה. כאשר אדם מרגיש שמישהו אחר מבין את מצבו, זה עשוי להוביל לחיזוק הקשר בין הצדדים ולשיפור הסיכוי לסגור עסקה.

כיצד מצב הרוח של הלקוח משפיע על סגירת העסקה?

בהתאם למצב הרוח של הלקוח, ניתן להתאים את שיחת המכירה. אם הלקוח שמח ומאושר, השיחה תהיה קלילה ורגועה, אך אם הוא עצוב או מוטרד, זה עשוי להיות זמן מצוין להתמקד בצרכים או בקשיים של הלקוח, ולהביא את המוצר כפתרון אפשרי. לעיתים, הלקוח עשוי להיות יותר מוכן לרכוש את המוצר אם הוא במצב רוח שלילי, כיוון שהוא מחפש פתרון או הקלה למצבו.

מה היתרונות בשיחה על קשיים משותפים?

שיחה על נושא שלילי, כמו קושי משותף או בעיה פיזית / חברתית משותפת, יכולה ליצור תחושת חיבור הדדית. כאשר המוכר מביע הבנה כלפי הלקוח ומדבר על בעיה משותפת, הדבר עשוי להוביל למכירה. מדובר בשיחה שבה אפשר ליצור תחושת "אנחנו באותה סירה" ולהפוך את המוצר לאופציה טובה או פתרון לבעיה שנדונה.

למה לפעמים כדאי ליצור אווירה לא נעימה?

במקרים מסוימים, יצירת אווירה לא נעימה עשויה דווקא להועיל. אם הלקוח במצוקה רגשית, שיחה על נושא לא נעים עשויה לעורר את הצורך במענה או פתרון, ולהניע אותו לרכוש את המוצר. בעבודה עם לקוחות במצב רוח שלילי, לעיתים יש סיכוי גבוה יותר שהם יראו במוצר דרך לשיפור מצבם, ולכן עשויים לרכוש אותו. במקרים אלו, חשוב לוודא שלא מתדרדרים את הלקוח למצב של דיכאון עמוק, אלא שומרים על איזון רגיש.

האם זה נכון לומר שתמיד חייבים להימנע מיצירת אווירה שלילית?

בעוד שהתפיסה הרווחת היא להימנע מכל נושא שלילי, אליעד כהן טוען שזו גישה נכונה באופן חלקי בלבד. מצבים רבים דורשים להתמודד עם קשיים או מצוקות, ודווקא שיחה על נושא שלילי, כל עוד לא פוגעים במצב רוחו של הלקוח בצורה חדה מדי, עשויה ליצור תחושת קרבה ולהגביר את הסיכוי למכירה.

מהו האיזון הנכון בין אווירה חיובית ושלילית במכירה?

באופן כללי, המטרה היא ליצור חוויה נעימה ללקוח. עם זאת, חשוב לא לייחס רק לאווירה חיובית את יכולת המכירה. לעיתים שיחה על נושא שלילי, כל עוד היא נוגעת בקשיים או מצוקות משותפות, יכולה דווקא להוביל לתוצאה טובה ולחיזוק הקשר עם הלקוח. יש לשמור על איזון ולבחור את הנושא המתאים לגישה, תוך שמירה על תחושת קרבה ואמפתיה.
מדוע רבים חושבים שצריך לשמור על אווירה חיובית בלבד?

התפיסה הרווחת גורסת שכדי למכור ללקוח, כדאי לשמור על אווירה חיובית נעימה. ההנחה היא שכאשר הלקוח מרגיש טוב, הוא יטה יותר לקנות את המוצר. לכן ממליצים לפתח שיחת חולין בנושאים ידידותיים ולא לעסוק בדברים שעלולים ליצור מתח או אי - הסכמה. רבים סבורים כי שיחה על נושאים שליליים או רגישים עלולה לפגוע בחוויה של הלקוח ולהרחיק אותו מהרצון לקנות.

האם אווירה חיובית תמיד נחוצה כדי למכור ללקוח?

חשוב לזכור שהמטרה האמיתית היא לגרום ללקוח לחוות תחושה טובה סביב המוצר או סביב המפגש, אבל אין זה אומר שחייבים לדבר רק על נושאים חיוביים. לעתים, דיבור על נושא שלילי עשוי לחזק את הקשר עם הלקוח אם הוא מזדהה איתו, כמו למשל צרה משותפת או בעיה מוכרת שיכולה דווקא לקרב בין הצדדים. אווירה חיובית היא כלי יעיל, אבל היא לא בהכרח הדרך היחידה לגרום ללקוח להעדיף את המוצר.

האם כדאי לדבר גם על נושאים שליליים?

בהחלט כן, ובכמה היבטים:

1. אם הלקוח שונא מישהו או מתמודד עם בעיה מסוימת, שיחה על אותו נושא שלילי יכולה לגרום לו להרגיש קרבה למוכר. מדובר בהזדמנות לגלות אמפתיה או לחלוק חוויות דומות, מה שיכול להעצים את תחושת החיבור.

2. גם שיחה על אירועים שליליים בחדשות, בעיות חברתיות או כל נושא בעייתי אחר יכולה לתרום לקרבה, בתנאי שהיא לא מדרדרת את מצב רוחו של הלקוח.

3. אם הלקוח כבר במצב רוח רע, לא תמיד כדאי לנסות "לשפר" אותו באופן מלאכותי. לפעמים העובדה שהלקוח לא מרגיש טוב גורמת לו לחפש נחמה במוצר, ולכן הוא עשוי להיות יותר מוכן לרכישה.

כיצד מצב הרוח של הלקוח משפיע על סגירת העסקה?

מצב הרוח של הלקוח הוא גורם משמעותי בקבלת החלטות. כאשר הוא שמח, הוא עשוי להתלהב ולרצות להמשיך בשיחה נעימה. עם זאת, ישנם מצבים שבהם דווקא התחושה השלילית גורמת ללקוח לרצות "לפצות את עצמו" ברכישה. כך למשל, אם הלקוח עצוב או חווה תחושה שלילית, הוא עשוי לחפש הקלה וריגוש דווקא דרך קניית המוצר. לכן אין כלל מוחלט המחייב שהלקוח חייב להיות שמח. צריך להתאים את השיח למצבו הנפשי של הלקוח.

האם יש יתרונות בשיחה על קשיים ומצוקות משותפים?

שיחה על קשיים ומצוקות משותפים יכולה ליצור תחושת "אנחנו באותה סירה", מה שמקדם קרבה רגשית בין המוכר והלקוח. דיון משותף בבעיה מאפשר להציג את המוצר כפתרון אפשרי לבעיה או כמקור תמיכה. גם אם הנושא שלילי, עצם העובדה שיש הבנה והזדהות עשויה לחזק את הקשר עם הלקוח ולהגדיל את הסיכוי שיבחר לקנות.

מדוע לפעמים כדאי דווקא ליצור אווירה לא נעימה?

לצד השאיפה לאווירה חיובית, יש מקרים שבהם העלאת נושאים לא נעימים תורמת למכירה:

1. אם הלקוח חווה מצוקה רגשית, שיחה על הנושא הלא נעים עשויה להעמיק את הרגשתו הרעה ולגרום לו לחפש פתרון מהיר בדמות המוצר.

2. לעתים, אווירה לא נעימה סביב מישהו אחר (אויב משותף או בעיה חיצונית) גורמת ללקוח לתפוס את המוכר כבן - ברית, וכך מגבירה את האמון ההדדי.

3. גם במקרים שבהם השיחה אינה ממש "נעימה", עצם העיסוק בבעיות יכול ליצור תחושת קרבה ואמפתיה, בתנאי שלא מדרדרים את הלקוח למצב של חוסר מוטיבציה מוחלט או דיכאון עמוק שיביא אותו לוותר על העסקה.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של יצירת כימיה עם לקוחות, למכור ללקוחות וזה הולך ככה מה שמלמדים אנשים, שיש בזה גם היגיון תכף אני אסביר את זה יותר לעומק, הוא שבגדול למה לקוח קונה מוצר? כי הוא חושב שהמוצר הזה יעשה לו יותר טוב, זאת אומרת כשלקוח קונה מוצר הוא אמור להיות בתחושה טובה, הוא אמור להיות בתחושה שהולך לקרות לו דבר טוב מה שבעצם אומר שרצוי לנו להכניס את הלקוח לתחושה טובה שתהיה אווירה נעימה.

עכשיו בשביל למצוא אווירה נעימה איך בעצם יוצרים אווירה נעימה מול לקוח? אז יש הרבה דרכים ליצור אווירה נעימה. אחת הדרכים אומרת בעצם לדבר עם לקוח על דברים חיוביים כשעושים small talk או שיחת חולין, או משהו עם הלקוח שיחת היכרות, דבר איתו על דברים חיוביים. נגיד הולכים לנהל משא ומתן עם מישהו לפני הפגישה מבלבלים את המוח אחד לשני כי לא רוצים ישר לדבר על ענייני עבודה כאילו "לא באנו לפה בשביל לעבוד" ואז מנהלים שיחת חולין ואחת התפיסות אומרת תנסה לדבר על דברים חיוביים לא על דברים שליליים או דברים שיכולים ליצור קונפליקטים.

למה? צור אווירה חיובית, אווירה חיובית זה טוב אל תריב עם הלקוח או עם הפרטנר למשא ומתן, אם תעלה דברים של קונפליקט אתה יכול ליצור אווירה לא נעימה ויכול לעלות אחר כך במכירה או למשא ומתן או מה שזה לא יהיה. בקיצור השורה התחתונה היא כפי שנלמדת היא "דבר על הלקוח על דברים חיוביים", אוקי ולא על דברים שליליים אל תיצור אווירה שלילית בחדר. עכשיו מה שאני רוצה להוסיף פה בסיפור הזה שזה נכון באופן חלקי אבל לא ממש נכון, זאת אומרת המהות של העניין "המחויב" מה שנקרא הוא שהלקוח תהיה לו חוויה טובה ונעימה אבל זה לא בהכרח אומר שצריך לדבר רק על דברים חיוביים, למה? כי הרבה מאוד פעמים אפשר לדבר על דברים שליליים לאו דווקא שליליים ברמה של "אנחנו אומרים משהו נגד הלקוח", לאו דווקא בהקשר הזה אלא אפשר לדבר על דברים שליליים שזה עצמו יצור ללקוח תחושה טובה.

זאת אומרת לדוגמה אם נגיד אתה יודע שהלקוח שונא מישהו ואתה יכול לדבר איתו על דברים רעים על הבן אדם שאותו הוא שונא, עכשיו כמובן שמהיבט מסוים צריך לשים לב לא להכניס את הלקוח למצב רוח רע, לא להתחיל לדבר איתו עכשיו ברמה שהלקוח או הבן אדם, או הפרטנר או מי שזה לא יהיה ברמה שהוא ממש יתחיל להרגיש רע ומה שזה לא יהיה ואז לא יהיה לו חשק לעשות את העסקה הוא יגיד "עזוב לא בא לי להתעסק עם הרכישה" או מה שזה לא יהיה. אבל אף על פי כן המחויב זה לאו דווקא לדבר עם הלקוח על דברים טובים המחויב הוא, הדבר ההכרחי הוא לדבר עם הלקוח על דברים שיעשו ללקוח טוב ולכן גם לדבר עם הלקוח על דברים רעים גם זה עושה טוב, זה יכול להיות שקרה משהו רע בחדשות שסיפרו אחד לשני שקרה משהו ויכול להיות שאתה יודע שהלקוח הסתבך באיזה משהו, זה יכול להיות הרבה מאוד עניינים והשורה התחתונה היא שכן בהחלט אפשר לדבר גם על דברים רעים.

כאשר עוד פעם צריך לשים לב מהיבט מסוים לא להכניס את הלקוח למצב רוח רע כי אם הוא יהיה במצב רוח רע יכול להיות שהוא יגיד "עזוב לא בא לי לקנות את המוצר", למרות שגם פה במאמר מוסגר או לא במאמר מוסגר צריך לשים לב שהרבה פעמים עסקה היא תתרחש דווקא בגלל שללקוח יש מצב רוח רע דווקא כי זה כבר הסברתי במקום אחר בפעם אחרת, למי יותר קל למכור ללקוח שהוא עצוב או ללקוח שהוא שמח ויש דווקא מצבים שיותר קל למכור ללקוח שהוא עצוב, למה? כי הוא עצוב רע לו ואז הוא רוצה "להתנחם" במוצר, יש גם מצבים הפוכים ולכן זה גם לא בהכרח יהיה נכון לומר שצריך לוודא שהלקוח יהיה במצב רוח טוב לפעמים זה בסדר לגרום ללקוח להיות בדיכאון שהוא רוצה להתאבד, אני מקצין את זה עד כדי רמה כזאת לפני שהוא בא לקנות את המוצר כי דווקא יש יותר סיכוי שתצליח למכור לו את המוצר אם יהיה לו ממש רע.

אוקי לכן גם העניין של ליצור רק אווירה חיובית גם הוא לא בהכרח נכון, אוקי אבל אף על פי כן אני אומר גם מההיבט שאנחנו מנסים ליצור אווירה חיובית אווירה חיובית יכולה להיווצר גם כאשר מדברים על דברים רעים, למה? כי אם מדברים על דברים רעים והלקוח דווקא מזדהה עם מה שדיברנו איתו נגיד שיש צרה משותפת בעיה משותפת, מה שזה לא יהיה גם בדברים רעים גם אז זה יכול לגרום ללקוח דווקא ליצור אווירה נעימה ואווירה של קרבה מול הלקוח וזה דווקא יכול להגדיל את הסיכוי למכירה. ולכן לסיכומו של דבר קודם כל מהיבט מסוים כפי שאמרתי באמצע יש מצבים שדווקא כדאי ליצור אווירה לא נעימה, עכשיו כשאני אומר אווירה לא נעימה לא הכוונה לריב עם הלקוח זאת לא בהכרח המטרה, הכוונה ללא נעימה הכוונה לדבר עם הלקוח אפילו על דברים שיגרמו לו ללקוח להרגיש רע לא נגדנו נגד מישהו אחר, יכול להיות שאם הוא ירגיש רע נגד מישהו אחר אז הוא דווקא ירצה לקנות מאיתנו את המוצר כי דווקא זה פותר לו את הבעיה שלו, הוא ירגיש שהוא בדיכאון ואז הוא ירצה דווקא לקנות את המוצר.

זה אחד, שתיים גם אם אנחנו רוצים ליצור אווירה טובה לא חייבים לדבר רק על דברים לפעמים דווקא לדבר על איזו בעיה ולגלות אמפתיה או לפעמים לדבר על איזו צרה משותפת ולהגיד "כן אנחנו נצליח לצאת מזה" או כל דבר שיוצר קרבה, לאו דווקא "נצליח לצאת מזה" כל דבר שיוצר קרבה גם אם הדיבור הוא על דברים רעים גם אז זה תופס. אז שלא שיהיה לכולם בהצלחה.
איך לא לפחד להיכשל? אתה בכל מקרה הולך להיכשל, להיכנע מראש, איך לא לפחד להרגיש רע? איך ליהנות מהחיים? איך לא להילחץ מהחיים? איך לקחת את החיים בקלות? איך לראות את החיים כמשחק? תמיד יש חיסרון, אין אפשרות להצליח בחיים
איך לא לפחד להיכשל? אתה בכל מקרה הולך להיכשל, להיכנע מראש, איך לא לפחד להרגיש רע? איך ליהנות מהחיים? איך לא להילחץ מהחיים? איך לקחת את החיים בקלות? איך לראות את החיים כמשחק? תמיד יש חיסרון, אין אפשרות להצליח בחיים
...על החיים כעל משחק, תוכל להימנע מלחץ מיותר. המשמעות היא שאתה לא צריך לחשוש מהכישלון, כי אתה יכול להימנע להרגיש שזה משהו גרוע. למעשה, אליעד מציע גישה שמבוססת על ויתור מראש - לדעת מראש שאתה הולך להיכשל, מה שגורם לך להרגיש רגוע. אם היית יודע מראש שתחווה תאונת דרכים, היית נוהג בצורה חופשית יותר, כי אתה יודע שזה לא תלוי בך. מה זה אומר להיכנע מראש? תפיסת העולם של אליעד כהן אומרת שכשאתה יודע מראש שלא תוכל להימנע מהכישלון, אתה מסוגל לשחרר את הפחד. מדובר בהבנה...
איך ליצור לעצמך מוטיבציה? רק קצת, לא יותר מידי, קצת גם כן טוב, מעט גם כן טוב, השגת מטרות ויעדים, עודף מוטיבציה, מוטיבציה שלילית, איך לעמוד במטרות? איך להשיג מטרות? יותר טוב כלום מכמעט, או הכל או כלום
איך ליצור לעצמך מוטיבציה? רק קצת, לא יותר מידי, קצת גם כן טוב, מעט גם כן טוב, השגת מטרות ויעדים, עודף מוטיבציה, מוטיבציה שלילית, איך לעמוד במטרות? איך להשיג מטרות? יותר טוב כלום מכמעט, או הכל או כלום
...בצורה נכונה, תוך שימוש ברעיון של מעט זה גם טוב. לעיתים, אנשים מתקשים להתחיל פעולות או משימות מתוך תפיסת הכל או כלום. אליעד מציין, שלעיתים קרובות המוח יוצר מצב שבו אדם אומר לעצמו: אם אני לא יכול לעשות את הכל בצורה מושלמת, אין טעם שאעשה בכלל. הוא מדגים זאת באדם ששוקל 150 קילו ואומר לעצמו: אני כבר שמן מאוד, מה זה משנה אם אוכל עכשיו שני מגשים של פיצה או שלושה? לפי ההיגיון הזה, הוא בעצם מפסיק לנסות אפילו מעט. הנקודה המרכזית שאליעד מדגיש היא החשיבות של...
עודף מוטיבציה שלילית, ריבוי אור יוצר שבירת כלים, איך עודף מוטיבציה מורידה מוטיבציה? פעולות קטנות, איך להתמיד לאורך זמן? למה אין לי מוטיבציה? לעשות רק את מה שאני כן יכול, מהי מוטיבציה שלילית? איך ליצור מוטיבציה לאורך זמן?
עודף מוטיבציה שלילית, ריבוי אור יוצר שבירת כלים, איך עודף מוטיבציה מורידה מוטיבציה? פעולות קטנות, איך להתמיד לאורך זמן? למה אין לי מוטיבציה? לעשות רק את מה שאני כן יכול, מהי מוטיבציה שלילית? איך ליצור מוטיבציה לאורך זמן?
...ובסופו של דבר הוא מאבד מוטיבציה אפילו לעשות את המעט שיכול היה לעשות בקלות. פעולה מוגזמת יוצרת מצב בו גם מה שהיה אפשרי הופך למכביד וקשה. במקרה כזה, התוצאה היא הפוכה לחלוטין מזו שהאדם רצה להשיג - במקום להתקדם ולהצליח יותר, הוא עוצר ומוותר לגמרי. אליעד מביא דוגמה נוספת: אדם שיכול ללכת או לרוץ רק חמש דקות ומכריח את עצמו לעשות זאת למשך עשר דקות. בפעמים הראשונות ייתכן והוא יצליח, אך לאחר מכן הוא ישנא את הפעילות כולה ויימנע מלעשות אותה לחלוטין. התוצאה הסופית...
טוב ורע, השפעת תהליכים רגשיים, למה אני מרגיש רע? למה אני מרגיש טוב? איך נוצרים רגשות? איך למצוא תשובות לשאלות? רגשות חיוביים, רגשות שליליים, רגשות טובים, רגשות רעים
טוב ורע, השפעת תהליכים רגשיים, למה אני מרגיש רע? למה אני מרגיש טוב? איך נוצרים רגשות? איך למצוא תשובות לשאלות? רגשות חיוביים, רגשות שליליים, רגשות טובים, רגשות רעים
...כללי מרוצה מחייו, ללא קשר ספציפי לכך שהוא חולה או בריא ברגע מסוים. הטוב והרוע הכלליים האלה משפיעים על הדרך שבה האדם מתייחס לאירועים פרטיים ספציפיים. האם שביעות רצון כללית משפיעה על הרגשות שלנו במצבים פרטיים? אליעד מסביר שקיימות שלוש אפשרויות לגבי הקשר בין תחושת שביעות רצון כללית לבין הרגשות שלנו כלפי אירועים פרטיים: ככל שאדם מרוצה יותר מהמציאות באופן כללי, כך הוא יהיה מרוצה יותר גם מדברים פרטיים שקורים לו. ככל שהאדם מרוצה יותר באופן כללי, הוא יהיה...
הנאה - שורש ההנאה, איך נוצרת הנאה? במה תלויה הנאה? איך ליהנות בשלמות? הנאה גשמית / הנאה רוחנית / ההנאה של החכם האמיתי
...את הכל, ללא כל מאמץ, כי הכל שלו. ולכן, לפעמים האדם לא רוצה להתאמץ, והאדם נהנה יותר לקבל מתנה, כי הוא חווה יותר, את זה שהוא אלוהים, שמשיג את הכל ללא כל מאמץ וכולי. וכאשר האדם מקבל איזה סכום של כסף, אז האדם נהנה מהכסף, כפי כמה שהוא חווה שהאושר שלו, תלוי בכסף שאותו הוא קיבל. וככל שהאדם מקבל סכום של כסף יותר גדול, וככל שהאדם חושב יותר, שהאושר שלו, תלוי בדברים שהוא חושב שהכסף יכול להשיג לו, כך הוא נהנה יותר מהכסף שאותו הוא מקבל. וזה משום, שהאדם חווה בבת...
הערצה לאנשים, להעריץ אנשים, להעריך אנשים, מהי הערצה? מהי הערכה? הסרת אחריות, לקיחת אחריות, הערצה אובססיבית, הערצה עיוורת, הערצה עצמית, הערכה עצמית, מושא להערצה, להעריץ מישהו, להעריך מישהו, עצלנות, חלק 1
הערצה לאנשים, להעריץ אנשים, להעריך אנשים, מהי הערצה? מהי הערכה? הסרת אחריות, לקיחת אחריות, הערצה אובססיבית, הערצה עיוורת, הערצה עצמית, הערכה עצמית, מושא להערצה, להעריץ מישהו, להעריך מישהו, עצלנות, חלק 1
...אליעד כהן מסביר שהערצה היא למעשה תוצאה של עצלנות, והיא כרוכה בהסרת אחריות. כאשר אדם מעריץ מישהו אחר, הוא בעצם היה רוצה להיות כמו אותו אדם, אך אין לו את הכוח או הרצון להשקיע את המאמץ הנדרש כדי להפוך בעצמו לאותו אדם. לדוגמה, כאשר מישהו מעריץ זמר מפורסם כי הוא שר יפה, הוא בעצם היה רוצה גם לשיר כך. אבל בגלל עצלות או תחושת חוסר מסוגלות, הוא בוחר להעריץ את אותו זמר במקום לפתח בעצמו את היכולת לשיר יפה. כשאדם מעריץ מישהו, הוא באופן עקיף מסיר אחריות מעצמו...
NLP, איך לגרום למישהי לרצות אותך? יצירת כימיה בין אישית, איך ליצור משיכה? איך לגרום למישהו לרצות אותך? איך ליצור חיבה? ראפור, האם לשכב בדייט הראשון? סקס בדייט ראשון, איך ליצור כימיה?
NLP, איך לגרום למישהי לרצות אותך? יצירת כימיה בין אישית, איך ליצור משיכה? איך לגרום למישהו לרצות אותך? איך ליצור חיבה? ראפור, האם לשכב בדייט הראשון? סקס בדייט ראשון, איך ליצור כימיה?
...כאלו. אם אתה יכול לזהות את מה שאדם רוצה, ולהגיב בצורה שמדברת לצרכים ולרצונות האישיים שלו, אתה יכול להגדיל את הסיכוי שהוא יתחבר אליך בצורה חיובית. בסופו של דבר, החוויה האישית של כל אחד היא מה שמניע אותו ליצור קשר עם אדם אחר. האם כדאי לשכב בדייט הראשון? ההרצאה לא עוסקת בצורה ישירה בשאלה האם כדאי לשכב בדייט הראשון, אבל יש התייחסות לכך בהקשר של יצירת קשרים בין - אישיים והבנת הצרכים. אליעד מדגיש שהחיבור האמיתי הוא לא בהכרח קשור לפעולות פיזיות, אלא יותר...
גמילה מהתמכרויות, מהי התמכרות? מהי גמילה מהתמכרות? איך נגמלים מהתמכרות? שיטות להיגמל מהתמכרויות, התמכרות לסקס, התמכרות לסוכר, התמכרות למתוק, התמכרות לפורנו, התמכרות לעישון, גמילה מסמים, תהליכי גמילה
גמילה מהתמכרויות, מהי התמכרות? מהי גמילה מהתמכרות? איך נגמלים מהתמכרות? שיטות להיגמל מהתמכרויות, התמכרות לסקס, התמכרות לסוכר, התמכרות למתוק, התמכרות לפורנו, התמכרות לעישון, גמילה מסמים, תהליכי גמילה
...אדם מפסיק התמכרות מתוך הבנה מוחלטת שההתמכרות לא באמת מספקת לו את הטוב שהוא חושב שהיא מספקת. כשהאדם מבין זאת לעומק, הוא יכול להפסיק ללא צורך בשום עזרה חיצונית וללא פגיעה במנגנון השכל. סיכום הגישה של אליעד כהן להתמודדות עם התמכרויות: הגישה של אליעד כהן היא לחקור לעומק, להפעיל את השכל, להימנע מאמונה, מוטיבציה שטחית או טיפולים חיצוניים שאינם נוגעים בשורש הבעיה. הגמילה האמיתית היא להבין מדוע אתה מתמכר מלכתחילה, לטפל בבעיה האמיתית, ואז ההתמכרות פשוט תפסיק...
כבוד עצמי / הערכה עצמית - איך לא להיפגע מאנשים? איך לשפר דימוי עצמי?
...עצמי = הערכה עצמית. פגיעה בכבודו של האדם = פגיעה בהערכה של האדם. פגיעה בהערכה של האדם = האדם עצמו מרגיש פגוע, ההערכה העצמית שלו נפגעה בעיני עצמו. פגיעה בכבודו של האדם מתרחשת, רק כאשר הערך העצמי של האדם השתנה בעקבות האירוע. שינוי של הערך העצמי של האדם, יכול להתרחש רק כאשר האדם אינו יודע באמת את ערכו האמיתי. כאשר ההערכה העצמית של האדם מבוססת על סמך מה שחושבים עליו אנשים אחרים, הרי שהוא עצמו אינו יודע באמת את הערך העצמי שלו. לדעת את הערך של עצמך = לדעת...
שינוי משיכה מינית, איך להחליף משיכה מינית? איך להפסיק להימשך לגברים? איך להימשך לנשים? איך לשנות נטייה מינית הומוסקסואלית? האם אני הומוסקסואל? למה אני נמשך לגברים? למה אני לא נמשך לנשים? למה אני נמשכת לנשים? למה אני לא נמשכת לגברים? איך לא להימשך לנשים? איך להפסיק להימשך לנשים? האם אני לסבית? בלבול בזהות המינית, טיפולי המרה, נטיות הפוכות, איך נוצרת משיכה מינית? רוצה להרגיש גבר, לא מרגיש מספיק גבר, בעיות בזהות המינית
...שלא היה מרגיש טוב אילו הגבר היה נמשך אליו כי הוא עדין או חלש, אלא רק בגלל שהגבר חושב שהוא בעצמו נראה גברי וחזק. כיצד אליעד מנתח את שורש הרצון הזה? אליעד כהן מסכם שהבעיה האמיתית של אותו אדם היא שהוא לא מרגיש מספיק גברי בעצמו, ולכן הוא מפנטז על גבר גברי שירצה אותו כדי להרגיש חזק. הפתרון שאליעד מציע הוא חקירה עצמית מעמיקה על השאלה מה זה אומר להיות גברי? וכיצד להרגיש גברי בלי תלות במשיכה של גברים אחרים. לדוגמה, אליעד אומר לו: אתה צריך להבין למה אתה מרגיש...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
חשיבה חיובית וחיים טובים - הספר על: חשיבה חיובית, לחשוב חיובי, מחשבות חיוביות, חשיבה טובה, חשיבה נכונה, איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות ועוד...

מחשבות חיוביות ושקט נפשי אמיתי - הספר על: מחשבות חיוביות, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: חשיבה חיובית, איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Positive-Thinking.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מחשבות חיוביות, חשיבה חיובית, קואצ'ר ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Positive-Thinking.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1406 שניות - עכשיו 20_08_2025 השעה 08:26:53 - wesi27