... להתיידד עם הלקוח מהם הכלים ליצירת כימיה עם הלקוח במכירה? יצירת כימיה טובה עם הלקוח היא לא רק עניין של
אווירה חיובית. הרבה פעמים נלמד כי
אווירה חיובית ונעימה היא הדרך הנכונה למכור. התפיסה הרווחת היא ... במצב רוח טוב, הוא ייטה לרכוש את המוצר. עם זאת, יש להבין שהאמת הרבה יותר מורכבת. האם תמיד כדאי לשמור על
אווירה חיובית? החשיבה הרווחת גורסת שכדי למכור ללקוח, חובה לשמור על
אווירה חיובית במהלך כל השיחה. מדובר בטכניקת מכירה שבה שיחה עם ... רוחו של הלקוח בצורה חדה מדי, עשויה ליצור תחושת קרבה ולהגביר את הסיכוי למכירה. מהו האיזון הנכון בין
אווירה חיובית ושלילית במכירה? באופן כללי, המטרה היא ליצור חוויה נעימה ללקוח. עם זאת, חשוב לא לייחס רק
לאווירה חיובית את יכולת המכירה. לעיתים שיחה על נושא שלילי, כל עוד ... יש לשמור על איזון ולבחור את הנושא המתאים לגישה, תוך שמירה על תחושת קרבה ואמפתיה. מהו האיזון הנכון בין
אווירה חיובית לשלילית במכירה? כיצד להתאים את שיחת המכירה למצב ... אווירה לא נעימה במכירה? כיצד ליצור אמפתיה מול לקוחות כאסטרטגיית מכירה? מדוע רבים חושבים שצריך לשמור על
אווירה חיובית בלבד? התפיסה הרווחת גורסת שכדי למכור ללקוח, כדאי לשמור על
אווירה חיובית נעימה. ההנחה היא שכאשר הלקוח מרגיש טוב, הוא יטה ... סבורים כי שיחה על נושאים שליליים או רגישים עלולה לפגוע בחוויה של הלקוח ולהרחיק אותו מהרצון לקנות. האם
אווירה חיובית תמיד נחוצה כדי למכור ללקוח? חשוב לזכור שהמטרה ... את הקשר עם הלקוח אם הוא מזדהה איתו, כמו למשל צרה משותפת או בעיה מוכרת שיכולה דווקא לקרב בין הצדדים.
אווירה חיובית היא כלי יעיל, אבל היא לא בהכרח הדרך היחידה לגרום ... הקשר עם הלקוח ולהגדיל את הסיכוי שיבחר לקנות. מדוע לפעמים כדאי דווקא ליצור אווירה לא נעימה? לצד השאיפה
לאווירה חיובית, יש מקרים שבהם העלאת נושאים לא נעימים תורמת ... אומרת תנסה לדבר על דברים חיוביים לא על דברים שליליים או דברים שיכולים ליצור קונפליקטים. למה? צור
אווירה חיובית, אווירה חיובית זה טוב אל תריב עם הלקוח ... כי דווקא יש יותר סיכוי שתצליח למכור לו את המוצר אם יהיה לו ממש רע. אוקי לכן גם העניין של ליצור רק
אווירה חיובית גם הוא לא בהכרח נכון, אוקי אבל אף על פי כן אני אומר גם מההיבט שאנחנו מנסים ליצור
אווירה חיובית אווירה חיובית יכולה להיווצר גם כאשר ...