אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תשובה שלילית ✔איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
חשיבה חיובית, אופטימיות, מחשבות חיוביות, לחשוב חיובי, חצי הכוס המלאה, תשובה שלילית, דיבור עצמי משלילי לחיובי, הכל לרעה, פילוסופיה שלילית, חשיבה אופטימית ודמיון מודרך, איך לחשוב חיובי, שינוי וחשיבה חיובית, החשיבה הפסימית, להיות אופטימיים, הצהרות שליליות, הצהרות אופטימיות, איך להיות סבלנית לא ישר שלילית, החשיבה החיובית, ייעוץ אישי, איך לחשוב אופטימי, חצי הכוס המלאה, פילוסופיה אופטימית, להתרחק מאנרגיה שלילית, גישה אופטימית, דוגמה לחשיבה חיובית ושלילית, חשיבה חיובית כדרך חיים, חשיבה שלילית ודמיון מודרך, איך לא לחשוב שלילי, מחשבה שלילית, חשיבה אופטימית כדרך חיים, כיצד יש לבצע ביקורת שלילית וחיובית, לצאת מהדמיונות שליליים, הצהרות חיוביות, תכונות אישיות שלילית, איך הופכים מחשבה שלילית לחיובית, מחשבות חיוביות, האופטימי חושב חצי הכוס המלאה, מאמן אישי, פילוסופיה חיובית, הצהרות פסימיות, הכל לטובה, למה התודעה חושבת מחשבות שליליות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
והפעם נדבר על מקרה שלקוח מבקש ממך משהו ואתה לא יכול לענות לו בחיוב אלא אתה צריך לענות לו תשובה שלילית. איך הכי הגיוני לעשות את זה? איך לטפל בהתנגדות מכירה קשה? לדוגמה, אתה מוכר ללקוח רכב והוא מבקש ממך את הרכב בצבע צהוב. אבל אין לך רכב בצבע צהוב במלאי. איך לענות ללקוח, במידה ואתה רוצה לסגור עסקה בכל מחיר, למרות שאין לך מענה ללקוח? ומה לעשות אם הגעת למבוי סתום עם לקוח, איך להיחלץ ממנו?

אז ברמת העיקרון, אתה רוצה שלאורך כל התקשורת שלך עם הלקוח, שהלקוח תמיד יהיה מולך באווירה חיובית, אווירה של הסכמה, אווירה של אמון וכולי. אתה לא רוצה ליצור אווירה של קונפליקט עם הלקוח ואתה לא רוצה שהלקוח ירגיש שהוא לא רוצה לרכוש ממך.

אז נניח שאתה רוצה למכור רכב והלקוח בא לברר פרטים. אז כרגע הלקוח במצב של ספק הוא לא יודע אם המוצר שלך מתאים לו או לא. ונניח שאתה עושה איתור צרכים עם הלקוח ואתה מצליח לענות ללקוח על כל הצרכים שלו. במקרה כזה הרי שרמת החיבור עם הלקוח ורמת הסינרגיה עם הלקוח, היא מאוד גבוה. דהיינו, ממצב שבו הלקוח בספק אם לרכוש ממך, הוא עובר לתחושה ולמצב שבו הוא יותר ויותר רוצה לרכוש ממך.

ואז הלקוח שואל אותך שאלה, שאתה לא יכול לתת ללקוח תשובה חיובית. לדוגמה, האם יש לך את הרכב בצבע צהוב וכיו"ב. ונניח שאין לך את הרכב הזה בצבע צהוב. ברגע הזה, אם תגיב ללקוח שאין בצבע צהוב, האם בעצם זה יצור ללקוח ריחוק ממך וישבור את הרצף של החיבור שלך מול הלקוח. והשאלה היא, מה אפשרי לעשות במקרה כזה? ואיך לשמור על אווירה טובה עם הלקוח, בכל מקרה?

ויש בזה כל מיני היבטים, אבל כאן אסביר את נקודת המבט שאומרת, שאם הלקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לענות לו בחיוב, תנסה לחשוב באיזה תרחיש הלקוח כן יכול לקבל את מה שהוא רוצה, במקביל לזה שהוא כן מבצע איתך עסקה.

לדוגמה: אם הלקוח רוצה רכב בצבע צהוב, הרי שהוא יכול לרכוש את הרכב השחור ולצבוע אותו בצהוב. האם זו בהכרח האפשרות הכי טובה של הלקוח? לא בהכרח. אבל בהכרח שיש אפשרות כזו, שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה.

ובמילים אחרות, יש לך את האפשרות להציע ללקוח את האפשרות לרכוש ממך ואחר כך לעשות את ההתאמות למה שהוא רוצה, למרות שאולי האפשרות הזאת נשמעת לא הכי כדאית ללקוח.

ואני אסביר: כאשר לקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לתת לו, יש לך 2 אפשרויות. 1 - להציב ללקוח עובדה שאין מה לעשות, ושהוא צריך לבחור, מה חשוב לו יותר. האם חשובים לו יותר היתרונות של המוצר שלך, או שחשוב לו יותר הדבר שאותו הוא רוצה ושאותו אתה לא יכול לתת לו. אפשרות 2 להציע לו אפשרות שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה.

היתרון של האפשרות השניה הוא, שהוא משאיר את הלקוח במחשבה של לרכוש ממך, הוא לא יוצא מהתחושה של לרכוש ממך. אתה אומנם אולי מציע ללקוח אפשרויות גרועות בלוגיקה של לתת ללקוח אפשרויות גרועות, שבה הלקוח שלך יכול להסתכל עליך בעין רעה ואתה יכול להרוס את כל האווירה החיובית איתו, אבל עדיין במובן מסוים אתה נשאר איתו על רצף של הסכמה.

לעומת זאת, אם תגיד לו שאין לך את מה שהוא רוצה, ולא תציע את האפשרות, גם אם היא אפשרות גרועה עבור הלקוח, שבה כן יש לך את מה שהוא רוצה, הרי שבעצם במובן מסוים אתה מאבד את ההרמוניה שיש לך מול הלקוח.

ולכן זה אומר, שכל מקרה לגופו. אבל עליך לשקול לענות ללקוח ברצינות או בהומור, גם את האפשרות שהיא אולי פחות טובה ללקוח, אבל שבה הוא רוכש ממך. לדוגמה הלקוח שואל "האם אני יכול לקבל את הרכב הזה בצהוב?" אתה יכול לענות "כרגע לא, אבל אתה יכול לרכוש אותו ואחר כך לצבוע אותו בצהוב". בחצי צחוק, בחצי הומור, במסר שאומר, אתה רוצה לרכוש דווקא ממני בכל מקרה. וזה למרות שאולי האפשרות שבה הלקוח יקבל את כל מה שהוא רוצה, היא לא בהכרח האפשרות הכי טובה עבורו.

כמובן שעליך להפעיל שיקול דעת. כי יש מצבים שלהציע ללקוח לרכוש ממך את המוצר ולעשות לו את ההתאמות למה שהוא מבקש, ישמע מוזר מידי אפילו בהומור. לדוגמה, תקנה את הרכב ותהפוך אותו למשאית. או תקנה אתה הבית שכאן ואחר כך תעביר את הבית למקום אחר וכיו"ב. שבמקרה כזה, אולי כדאי להגיד ללקוח שלצערך אין לך כרגע את מה שהוא מבקש וכולי, בהתאם ל
אאוטסיידר, דימוי עצמי, חרדה חברתית, ערך עצמי, הערכה עצמית, להעריך את עצמך, ביישנות יתר, לא להיפגע מאחרים, מה חושבים עליך? לאהוב את עצמך, להיות כמו כולם, מרגיש שונה מכולם
אאוטסיידר, דימוי עצמי, חרדה חברתית, ערך עצמי, הערכה עצמית, להעריך את עצמך, ביישנות יתר, לא להיפגע מאחרים, מה חושבים עליך? לאהוב את עצמך, להיות כמו כולם, מרגיש שונה מכולם
...הסבל וחוסר הנוחות החברתית מתרחשים תמיד כאשר אין לך ודאות מוחלטת לגבי המצב שבו אתה נמצא. אם תהיה לך ודאות מוחלטת שאתה לא יכול לשנות את המצב, לא תסבול ממנו באותה מידה. לדוגמה, אדם שיודע בוודאות מוחלטת שאינו יכול ללכת, ישלים עם מצבו ולא יסבול באותה מידה מאדם שחושב שאולי היה יכול ללכת אם היה עושה משהו אחרת. כך גם לגבי מערכות יחסים חברתיות: אם תחשוב שיש לך אפשרות לשנות את מצבך החברתי, כל עוד לא תשנה אותו, תחווה סבל. לעומת זאת, אם תהיה משוכנע לגמרי שאין לך אפשרות לשנות זאת, אתה פשוט תקבל את זה ותסבול...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
חשיבה חיובית וחיים טובים - הספר על: תשובה שלילית, חשיבה טובה, לחשוב חיובי, מחשבות חיוביות, חשיבה חיובית, חשיבה נכונה, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

מחשבות חיוביות ושקט נפשי אמיתי - הספר על: לחשוב חיובי, תשובה שלילית, דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: חשיבה טובה, אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
הנאה מינית מסרטי סקס תוצאות שליליות איך ליהנות משטיפת כלים? המרדף אחרי ההנאה איך לנהל שיחה חיובית? אווירה חיובית האם יש הנאה אמיתית? חשיבה חיובית אופטימיות הפקת הנאה מינית מהתחככות באחר איך מבשרים בשורה שלילית? חשיבה חיובית היא סבל איך נוצרת הנאה ממילוי רצון? להסתכל על חצי הכוס המלאה מנטרות חיוביות להתמודד עם מחשבות שליליות אוטומטיות איך ליהנות ממרוץ העכברים? הנאה אין סופית ליהנות בחיים ליהנות מסקס ליהנות מהרע רגש חיובי לצאת ממחשבות שליליות מסירת מידע שלילי להתמודד עם הסרת פרסום שלילי בגוגל ליצור אווירה חיובית שלמות ההנאה אווירה חיובית מול לקוח מיתוג שלילי באינטרנט איך נוצרת התנהגות שלילית? ליהנות בעבודה למה אני חושב שלילי? להתמודד עם תחושות שליליות חשיבה חיובית שקרית מחשבות שליליות אוטומטיות האם ניתן לקבל ממשהו הנאה? חשיבה חיובית ושלילית לפרש לחיובי איך לגרום לעובדים ליהנות בעבודה? האם אפשר ליהנות יותר מאשר לסבול? דיכאון חיובי פרסום שלילי תהיה חיובי איך לחשוב חיובי? חוצפה חיובית פירושים חיוביים תקשורת חיובית מחשבות שליליות בזוגיות ליהנות מחוסר ביקורות חיוביות של לקוחות בגוגל להשיג הנאה לגרום לילד לחשוב חיובי תשובה שלילית ליהנות מכל רגע הנאה מסקס איך לראות את החיובי? חשיבה שלילית או חשיבה חיובית ניהול מוניטין שלילי ליהנות משעורי הבית איך לא לחשוב שלילי? איך ליהנות מהמאמץ? איך לנהל מוניטין חיובי? איך לראות את הטוב שברע? ליהנות מעבודה איך ליהנות מסבל? פסיכולוגיה חיובית הנאה רוחנית שינוי רגש חיובי איך לגרום למישהו ליהנות מינית? איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט? תכונות אופי חיוביות האם יש אפשרות ליהנות? ליהנות להרגיש רע מחשבות שליליות הנאה של נפרדות איך להתמודד עם פרסום שלילי באינטרנט? יצירת אוירה חיובית איך להתמודד עם הסרת פרסום שלילי בגוגל? ליהנות לתת פידבק שלילי הנאה מינית מחפץ או איבר גוף התמודדות עם מחשבות שליליות אוטומטיות לתת תשובה שלילית ללקוח איך ליהנות מטיול? חוות דעת שליליות איך מבשרים בשורות שליליות? איך לא לתת דוגמה שלילית? האם מותר ליהנות? תגובות שליליות סבל יוצר הנאה מוטיבציה חיובית לא מצליח להיות חיובי איך להתמודד עם כתבות שליליות באינטרנט? איך להתמודד עם תחושות שליליות? איך להתמודד עם רגשות שליליים? איך ליהנות מהחיים כמשחק? לעבוד וליהנות מה טוב בחשיבה שלילית? אדם חיובי ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק בניית מוניטין חיובי עוד נושאים ...
האתר Positive-Thinking.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לחשוב חיובי, אימון אישי לחשוב חיובי, קאוצינג בתחום תשובה שלילית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Positive-Thinking.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2188 שניות - עכשיו 03_10_2025 השעה 13:35:31 - wesi27